Vad gör vi CXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag går emot strömmen och är varken irriterad eller har något att klaga på. Ni skulle ha haffat mig igår dock, jävlar vad arg jag var på precis allt!

Just nu sitter jag i trädgården och väntar på att en kollega ska skicka över en fil så jag kan avrunda arbetsdagen. Inte ens en soldyrkare som jag orkar sitta i solen särskilt länge idag, så det fick bli en filt i skuggan tillsammans med ett glas av årets flädersaft :d
 
Nu har jag nog lyckats få ont i höft och rygg av vaccinet tror jag. Kan man inte få sura med värdighet ens?
Ooch däääär kom svärmor oannonserat och berättar om vilka hus vi borde kolla på. Att vi säger nej, dessa är inte intressanta för oss är visst inget hinder flr oss att bara köpa dem.

Lastar in hunden och åker ut i ösregnet till betet och stranden istället. Annars tror jag att jag får ett falling down-moment som ni kan läsa om på aftonbladets förstasida imorgon.
 
Har de klarat huset? Brand är en av mina största fasor...
Det ser ut så, men de håller på att besiktiga. Det var fortfarande fyra brandbilar på plats när jag gick ut med hundarna för en kvart sedan. Är ute på en promenad nu.

Bränder är otäcka. Mitt barndomshem brann ner till grunden för 15 år sedan och mina föräldrar lider fortfarande sviter av det.
 
Jag går emot strömmen och är varken irriterad eller har något att klaga på. Ni skulle ha haffat mig igår dock, jävlar vad arg jag var på precis allt!

Just nu sitter jag i trädgården och väntar på att en kollega ska skicka över en fil så jag kan avrunda arbetsdagen. Inte ens en soldyrkare som jag orkar sitta i solen särskilt länge idag, så det fick bli en filt i skuggan tillsammans med ett glas av årets flädersaft :d

Du kan få bli medlem retroaktivt :idea: :D
 
😡😡😡😡 hatar Telia just nu, åh vi höjer din avgift men vi kan tyvärr inte erbjuda någon högre hastighet eller stabilare uppkoppling i ditt område, trist men det är så det är. Lämpligt nog kommer den information en dag för sent för att kunna behålla den gamla kostnaden.
Så vilket telefonbolag förutom Telia har bra uppkoppling i hela landet? 😡
 
😡😡😡😡 hatar Telia just nu, åh vi höjer din avgift men vi kan tyvärr inte erbjuda någon högre hastighet eller stabilare uppkoppling i ditt område, trist men det är så det är. Lämpligt nog kommer den information en dag för sent för att kunna behålla den gamla kostnaden.
Så vilket telefonbolag förutom Telia har bra uppkoppling i hela landet? 😡
Halebop
 
Vaaarmt och solen gassar. Tack och lov för arbetsrum åt nordöst som dessutom skuggas av huset. 23 grader på skuggsidan ute, 38 på solsidan på balkongen. Deppar eftersom mina fuchsior dog över midsommar :arghh: av alla växter trodde jag de var det säkraste kortet för att inte dö. Fattar inte vad som hände, de hade vatten och skugga/lite solljus. Tänker ge upp balkongen och den djungel som är tomater.

Fick avboka besök hos fysio. Så många andra mindre irritationsmoment. Tycker att dagen ska ta slut nu. Måste orka mig iväg till IKEA inom en snar framtid.
 
Har haft så mysig eftermiddag med massa vila och valpbus och kel. Hon är både rolig och rar den lilla dåren. Sambon skulle till lagret och jag hörde honom gå ut. Trodde han kommit in igen med något från bilen som han släpade mot golvet. Inser att bilen drar medans det låter. Kommer ut från toaletten och valpen släpar runt på sin mjuka hundbädd som en vilde. Tydligen hur kul som helst. Leksaken i sängen däremot - nä, not so much! :laugh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så less på den sida som kommer upp när jag startar hemmadatorn. Denna sida kom upp vid datorbyte. Alla dessa rutor som kommer om...
Svar
3
· Visningar
234
Senast: Shaggy
·
Mat Precis som det står i rubriken undrar jag vad ni ska äta till middag idag. Tänker att de kanske kan bli en tråd för lite inspiration...
Svar
4
· Visningar
355
Senast: pepp
·
Kropp & Själ Känner att det var svårt att hitta en bra rubrik. Men är ni nöjda med er vardag? Jag känner mig missnöjd, men vet inte vad jag skulle...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
2 948
Senast: Inte_Ung
·
Svar
736
· Visningar
38 458
Senast: Dimmoln
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp