Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vad är det? Ser ut som ugnspannkaka med jordgubbar?
Fick ett minne i huvudet när du skrev så där.
Jag hade en gång en hund som var otroligt svår att få i mat. Min älskade mormor kunde inte med att se smala djur (eller människor heller för den delen :angel: - smal = fattig). Så för att få i hunden mat så bakade hon just ugnspannkaka med köttbitar och torrfoder i till min vovve, då gick maten ner :up:
Men mormor fick alltid säga åt morfar att inte provsmaka av ugnspannkakan eftersom den var till hunden... :rofl:
Älskade mormor och morfar :love:
 
Tack alla som tankt pa mig i dag. ❤

Jag hade bestamt att traffa en kompis for att plocka bjornbar i dag. Nar jag fick nyheterna om Lisa kandes livet bara svart och jag tankte forst stanna hemma, men da Lisa skulle blivit irriterad och frast att man haller det man lovar kunde jag inte med det utan korde dit i alla fall.
Val dar borjade vi plocka och gick snart at varsit hall i ett helt enormt stort bjornbars snar. Nar jag stod dar ensam och plockade borjade jag tanka pa sist jag plockade bar, det var manga ar sedan och med Mormor. Sa manga varma minnen kom och jag log lite mellan tararna for Lisa och mycket snart upptackte jag att himlen faktiskt var bla och att solen sken i dag ocksa.
Jag gar fortfarande omkring och grater "randomly", men det ar inte svart langre. Jag minns allt roligt vi gjort, jag minns hur mycket Diva avgudade henne, jag minns att hon ar den enda manniskan som Tate aldrig rest ragg och morrat at, jag minns hur hon stod upp for vem hon var och vad hon tyckte och att hon aldrig nagonsin bad om ursakt for sina asikter.
En fantastisk hundtranare och manniska. Hon ar saknad, men en dag kommer jag att minnas henne bara med varme och hur mycket hon betytt for mig. ❤
 
Inbillar mig att jag är vaken. Drömt helt galna saker i natt, riktigt roligt :D så jag skulle gärna fortsätta med det några timmar till.
Men det är väl bara att leka vuxen och kliva upp och åka till jobbet..
 

Bifogade filer

  • D68359AE-4F1C-486C-81EB-6D8228B799D5.jpeg
    D68359AE-4F1C-486C-81EB-6D8228B799D5.jpeg
    91,5 KB · Visningar: 13
Jag har en, tanken är att de ska få vara i den när inte hunden är det :) Men det är han när jag jobbar så det behövs ju en rejäl bur också. Nåja...Tur jag är pank för tillfället :D

Vi har en stor hundgård som vi ska kaninsäkra. Tanken är att jättarna ska få bo där och bygga en bur inne i hundgården att stänga in dom i de få ggr hunden ska vara där :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
1 845
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Angående en tråd här på buke kom en fundering upp om hur man hanterar byråkratin när en förälder går bort. Båda mina föräldrar lever men...
Svar
0
· Visningar
290
Senast: Magiana
·
Hästmänniskan För ungefär 1 1/2 år sedan började planerna om att jag och min syster skulle renovera barndomsstallet hos grannen och ställa dit vår...
Svar
14
· Visningar
3 226
Senast: tara
·
Ekonomi & Juridik Jag vänder mig till buke för tips, råd och funderingar om hur jag ska gå vidare. Jag har en plan men tänker jag rätt/ska jag göra på...
2 3
Svar
46
· Visningar
9 968
Senast: lil-sis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp