Vad gör vi? Del CIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har fått i mig 2 portioner nyponsoppa snart, började redan klockan 6 med att långsamt sippa i mig, gör lite ont i magen men jag får i alla fall behålla det :up:
Det bästa är att jag inte längre har pulsrusningar, och inte har vansinnigt ont i ryggen. Till lunch blir det nog att testa en rostad macka.

Chefen okejade att jobba hemifrån om jag var pigg nog, så nu sitter jag och pillar med lite ditt och datt i världens långsammaste takt.

Har lock för ena örat i vanlig ordning, och tappat känseln i fingret igen. Tur att jag har en läkartid snart. Det blir så underligt när man skriver på datorn och inte kan känna att man tryckt ner tangenten :D blir lite för mycket aaaaaaa fffffffffffff eeeeeeeeeeeeeeee :angel:
 
På väg till La Habana!
Har bara råkat slarva bort ett Hermes-armband nånstans oklart var ... meeeeen troligen runt säkerhetskontrollen 🎻 ⚰️
Men sitter iaf på planet nu vilket bör ses som en bedrift eftersom jag stängde krogen inatt. Oklart vad jag har i bagaget dock 🤔
 
På väg till La Habana!
Har bara råkat slarva bort ett Hermes-armband nånstans oklart var ... meeeeen troligen runt säkerhetskontrollen 🎻
Men sitter iaf på planet nu vilket bör ses som en bedrift eftersom jag stängde krogen inatt. Oklart vad jag har i bagaget dock 🤔

Tror du lyckats packa det nödvändigaste och lite till :D Hoppas resan blir fantastisk!
 
Fastnade i att titta på hundraser. Jag ska inte ens ha hund. Jag är ju hundrädd.
Men här sitter jag och fantiserar om hur livet hade sett ut med en vovve. 🤷‍♀️
Aja... back to work.
Jag förlorade min hund i höstas och har efter det ingen lust att skaffa en ny på många år. Även om jag saknar henne så gillar jag inte att vara så "låst" som man blir med en hund. Mina föräldrar har hundar också så ingen brist på hundar direkt.

MEN nog fasen skall man träffa på gulliga valpar m.m. som gör att man blir sugen igen :love::banghead:
 
Posten kom nyss. Ska jag kolla vad det är? Orkar inte … men är nyfiken! Måste kolla …
Äsch, bara en gratistidning. Jag vill ha riktig post! Brev!
 
Baaah å dubbelt baaaah, vem har beställt snön? 😫😩
Allt tar mycket längre tid än normalt.

0398DAB7-EA13-4D10-BE63-3B34AF2E80DB.jpeg
 
VIlken skillnad det är på min hjärna idag om man jämför med andra tisdagar (innan ändringen i tjänst). Sista lektionen idag, med en fyra, utmanade klassen mig en del men jag kunde reda ut det och få ordning. Kunde byta plats på saker i min planering för att få gruppen att fungera igen, osv. Den här gruppen har utmanat mig en gång förut och då höll jag på att få en panikångestattack.

Nu ska jag gå till systemet med en kollega :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 891
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 891
Senast: jemeni
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 393
  • Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 575
Senast: kma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp