Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har precis varit nere en sväng vid vägen och slängt sopor och tagit upp vår och grannarnas post (den som tar upp lägger de andras i postlådan vi har framför huset, vi delar postlåda vid vägen). Stannade upp lite och njöt av att det känns sommar på ingång; utslagna björkar, gräset och maskrosorna i kohagen, solen och värmen...Sommarfeeling :heart.
 
Grushålan va inte öppen nog länge för att vi skulle hinna hämta singel så det går bli en annan gång. Men vi slog ner alla stolpar till ridbanan ordentligt och fixerade hörnstolparna.
Nu har vi ätit lunch och maken stack till Biltema. Ungarna ska fortsätta leka med kompisar tror jag och jag tänkte få lite städning gjord inne innan jag går ut och grejar igen :)
 
Är irriterad. Hade kunnat fått en grej ur världen för flera dagar sedan men så visar det sig att den personen som skulle fixa och sedan återkoppla inte gjorde det och fick nyligen tag på personen som inte ens hade gjort det som den skulle göra och nu säger att det heller inte kommer bli av pga bla bla bla.
Och nu är det fredag och givetvis är inte telefontiden förrän på måndag.
Så onödigt och jag får IGEN planera om.
Alltid ska man behöva dubbelkolla att personer gör det de säger att de ska göra :down:
 
Tittade ut genom fönstret och såg en utsträckt kanin
15901518745276206735017264738574.jpg
Ska snart ut med hundarna men ska nog göra några uppgifter från skolan först :)
 
Gör faktiskt just nu ingenting. Men bara en liten stund, ska alldeles strax ut med hundarna.

Är sugen på att titta på nån dokumentär ikväll, men har inte Netflix eller nån annan streamingtjänst. Finns det några bra dokumentärer på svtplay eller youtube?
 
Gör faktiskt just nu ingenting. Men bara en liten stund, ska alldeles strax ut med hundarna.

Är sugen på att titta på nån dokumentär ikväll, men har inte Netflix eller nån annan streamingtjänst. Finns det några bra dokumentärer på svtplay eller youtube?
På svtplay finns 5 dokumentärer med Louis Theroux.
Tv4play har också dokumentärer, vet inte om den om scandinavian star finns kvar men den var intressant, flera avsnitt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Helt plötsligt gick elen i vissa delar av huset, men inga säkringar har gått :confused: Maten var klar så vi satte oss och åt, medan vi...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 815
Senast: tanten
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
1 403
Senast: sthu
·
IT & mobiler Jag skulle skriva ett inlägg i den lokala Facebook-gruppen genom appen, men rutan för att skapa ett inlägg finns inte. Kikade runt i...
Svar
10
· Visningar
445
Senast: Soffan74
·
Hemmet Okej, om några timmar måste jag bestämma mig! Jag bor i nuläget i en nyproducerad lägenhet som är är snordyr. 43% av min lön går till...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
6 699
Senast: Nixehen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp