Vad gör vi del CLXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Man behöver inte så mycket mer en att sticka in näsan i Trules päls en stund ♥️ Han mötte mig vid grinden när jag kom. Lite mys innan pyjamasen åkte på innan kvällsmat. Han är inget fan av mörker direkt 😂 Han är mörkrädd som matte .. Dags att klippa honom med såg jag 🤨
Behöver nog klippa herr gul också.
Så trist att försöka rida ihop en häst som knappt går framåt för han tycker han blir för varm 😅.
 
Simmat i dag också. Bara 20 längder, men för någon som är ovan vid att simma och är rädd för vatten tycker jag att bara det är bra. Och kroppen säger faktiskt att det ÄR bra... öm ÖVERALLT typ. Fin träningsvärk i morgon, vill jag stiga upp ens ;) Ska simma i morgon med! Och fredag!
 
Jag är alltid artig när jag samtalar med robotar. Man vet aldrig, det kan betala sig i framtiden. ;)
4ACCE7CB-6299-4F25-8428-7CEA449C60A6.gif


:laugh:
 
Eldar. Det blev nästan lite FÖR varmt... :nailbiting: Men då slipper jag å andra sidan förmodligen att köra luftvärmepumpen imorgon bitti... :up:

Middagen blev under tians förträffliga enchiladas med fyllning av svarta bönor. Mums :) !

Sedan har jag suttit med InDesign och fått alla kapitel konverterade från word till InDesign. En stor bit av jobbet är gjort :) ! Målet är att ha boken - omslag och allt - färdig till helgen. Det känns inte helt långsökt i alla fall :) ! Längtar efter att få hålla prov-exet i handen.... :)
 
Eldar. Det blev nästan lite FÖR varmt... :nailbiting: Men då slipper jag å andra sidan förmodligen att köra luftvärmepumpen imorgon bitti... :up:

Middagen blev under tians förträffliga enchiladas med fyllning av svarta bönor. Mums :) !

Sedan har jag suttit med InDesign och fått alla kapitel konverterade från word till InDesign. En stor bit av jobbet är gjort :) ! Målet är att ha boken - omslag och allt - färdig till helgen. Det känns inte helt långsökt i alla fall :) ! Längtar efter att få hålla prov-exet i handen.... :)
Vi kör med nya trenden: inga element, ingen luftvärmepump, ingen kamin.

I morse 16 grader, ändå okej. Vanan finns vid att vintrarna brukar innebära 13 grader vid uppstigning. Sedan under dagen när aktiviteten i huset stiger och solen kommer så blir det 18-20 grader behagligt o skönt.

Lagade spansk tapas majore idag och det värmde upp huset galant.

Får se när första dagens eldning blir när man inte står ut. Än så länge handlar det om att samla IN ved på tork till senvintern.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
984
· Visningar
51 850
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
10 11 12
Svar
233
· Visningar
8 826
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 725
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 662
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp