Vad gör vi del CLXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Grubblar över min karré. Den ska alltså uppnå 80C i en ugn på 175 grader. Är 1.6 kg (tänkt att leva på och sedan frysa in). Hur kan den redan efter mindre än en timme vara uppe på 57 grader från 17? :idea:
 
Det spökar i huset, enligt maken. Idag hade han helt plötsligt hört världens KRASCH ifrån köket. Det lät som om en massa porslin och glas gick i kras. Han gick ut i köket och hittade....ingenting.... :nailbiting: O_o

Personligen har jag bara varit med om en enda kuslig sak här, och det var när maken var bortrest för några år sedan. Hunden och jag hade precis lagt oss och plötsligt knackar det HÅRT på/bredvid dörren på baksidan. Hunden for av sängen och skällde. Jag förstår inte HUR jag till slut lyckades somna den kvällen... :crazy:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
734
· Visningar
38 349
Senast: Sryoqwe
·
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
9 10 11
Svar
200
· Visningar
7 442
Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 695
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 566
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Rallylydnad
  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp