Vad gör vi? Del CLXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har skippat det i ganska många år (att vara vaken vid tolvslaget) och överlevt. Sömn är viktigare än den artificiella tidpunkten. Dock hjälper det såklart om man bor på en plats där det inte bryter ut ett mindre krig exakt vid tolvslaget utan max några enstaka raketer på flera kilometers håll.

Men om du absolut vill vara vaken vid tolvslaget kanske en kort tupplur vid lunch kan vara en lösning!
Jag brukar vakna till litegrann när det pangas som mest. Bor mindre än 100 m från en plats där det skjuts mycket raketer.
Det brukar börja smälla på dan redan men har inte hört nåt än.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fordon Jag har en mopedbil js60, den var på service för en vecka sedan där allt kollades etc. Men idah när jag åkte hemifrån (-18) så började...
Svar
5
· Visningar
422
Senast: Tranan
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
68 664
Samhälle På facebook idag dyker det upp artiklar från bland annat Aftonbladet och Expressen om att alla invånare i landet behöver börja förbereda...
19 20 21
Svar
405
· Visningar
19 139
Senast: Cambrie
·
  • Artikel
Hästnyheter Med tanke på köldsmockan som gripit tag om stora delar av landet efterfrågade vi hur ni läsare gör för att hjälpa både hästarna och oss...
Svar
0
· Visningar
125
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp