Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CLXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tvi va det blåser; skallrar i rutorna och hoppas inte honkatten blåser bort 🤪😆. Nåja finaste lilla kaninen börjar helgen med en kräcker att gnaga på 🥰. Nu ska jag slänga ihop ostsås med mjukost och Västerbottensost till pasta åt oss 😋 trevlig helg på er 😊.
 
Njuter av en magisk solnedgång (är ej i Sverige)

IMG_20230324_185049694.jpg
 
Konverterar böcker och försöker organisera mitt calibre bibliotek. Problemet är att jag har ca sex olika bibliotek och jag har ingen ingen aning om vilka (e)böcker som finns var.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 863
Senast: BernT
·
Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
432
Senast: astronaut
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 165
Senast: Acto
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
11 667
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Senast tagna bilden XV
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp