Vad gör vi? Del CLXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag vill pärla, men vet inte vad jag ska göra för nånting. Eller hur jag ska sitta. Måste sitta med benet upp för att inte bloda ner för mycket. I vanliga fall när jag pärlar sitter jag på golvet, det går ju inte nu. Sitta vid bordet går inte heller, får sitta på snedden och får ont i ryggen istället.

Löser det genom att gå tillbaka till min trogna stickning. Som jag börjar tröttna på.
Alltså, det är väl inte normalt att blöda så mycket flera dagar efter en operation? Blöder det dessutom igenom så är inte operationsplåstret längre tätt och det är fritt fram för bakterier att komma in.. 🙈
 
Jag ar vaken igen och redo att starta dagen. I gar spenderade jag 6 timmar pa en marknad (of a sort) I en mycket liten sot grannstad I ett forsok att rekrytera fler schaufforer till var stads skolbussar. Jag kom inte hem forran straxt fore 10 ... I dag ska jag folja med sonen och barnbarnen pa midsommar firande inne I Portland ...
Det kan vara lite kansligt for planboken att hanga pa den typen av platser allt for ofta och lange. :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
1 909
Senast: cassiopeja
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 327
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 086
Senast: Migo
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 274
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp