Vad gör vi? Del CLXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter på altanen med pappa.
Ätit god sallad.
Helt underbart att bara sitta och njuta av solen. Ska läsa lite också.
IMG_2442.jpeg
 
Det syns tydligt att det inte är du :up: Men här är profilbild på Hasse för att alla ska se skillnaden.

Förresten, du som har koll på släkten: är Hasse enda barnet i kullen? Har bara sett honom, men han kanske är mer social än syskonen? Visa bifogad fil 120930
Hasse har fler syskon, 6 helsyskon vad jag vet om, men sen en hel drös halvsyskon. Den där sidan av släkten är lite eljest om man säger så :cautious:
Det kan dyka upp fler adoptivbarn också, för faster och farbror är ganska galna i barn... sen är dom swingers så man vet aldrig vad som händer där liksom :bag:
Det finns många galna rykten om både gökar och igelkottar, men vad som är sant och inte 🤷‍♀️...
 
Blir galen över teknikstrul, försökte lägga in filer från telefonen på datorn i flera h igår. Alla lyckades inte så tänkte att klonar väl allt vid bytet då och rensar senare... Nej det gick inte heller. Inte att försöka igen så är nu på app 2 för att klona allt:arghh: Blir mest skrattretande men vill kunna komma åt ljudböckerna NUUU för jag behöver hacka saker eller ignorera grannen med lurar:D
Ska nog äta upp resten av godispåsen i väntan på bättre tider:banana:Kanske lägga lite jobbigt pussel.
 
Sitter på tåget till Sthlm och är framme om 1h 15 min. Blev lite besviken när jag kollade på biljetten nyss eftersom jag trodde att tåget skulle vara framme kl 15, men det visade sig vara 15.31 😅

Jag har inte varit i Sthlm sedan… eh… 2019? Men den gången räknas knappt för vi åkte mer eller mindre bara igenom (finlandsfärjan). Innan det måste varit 2018 eller 2017, så det ska bli kul. Åker dock hem redan imorgon så det blir ett intensivt dygn (+ några timmar) där :)
 
Mycket irriterad!
Bussen har p.g.a. evenemang i centrum en tillfällig hållplats. Den är lite längre bort för mig men ingen katastrof. Bussen ska gå 15.24. Bussen går 15.21 med en estimerad ankomsttid sju minuter för tidigt :banghead:
Nu kommer jag missa en hel timme av trevliga festligheter :mad:

Nästan varje gång jag ska åka kollektivtrafik så kommer jag på varför jag så sällan gör det :cautious:
 
Precis planterat om gurkorna. Så nu får dom bo ute i miniväxthus med fiberduk sålänge innan dom får flytta ut helt i det fria. :angel:
Hoppas inte det blir för kallt ute nu på nätterna bara.:nailbiting: Squashen får vara kvar inne sålänge och planteras om en annan dag. Fick slut på jord...

Nu ska jag fixa lagad mat att äta. Slarvade och åt bara lunch och småplock igår så har varit lite snurrigt idag.

Sen blir det nog någon serie/ film eller tvspel på det.
 
Jag vaknade för ca 2 timmar sedan, sovit som en stock. Trodde inte på klockan först men var ju som sagt en tuff dag igår även om den var kul så kanske inte underligt. Blir en slödag, tänkte först gå ner på lotten som planerat men orkar verkligen inte 😅 så sitter i soffan med Lilla herrn och funderar på att beställa hem pizza.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
1 913
Senast: cassiopeja
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 337
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 120
Senast: Migo
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 295
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp