Vad gör vi? Del CLXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Måste vara pyttesmå :crazy: tappade helt sugen att rida alls nu om jag ska vara ärlig..
Vi ska på turridning imorgon. Jag har packat ner löpartights, det borde väl funka? Har alltid ridit i jeans innan (westernryttare).

Sjukt deppig upplevelse.
Alltså ja, okej jag är för stor numera men visste inte jag var så fet som kläderna anger men ja. En nära väns bonusbarn är inte på något sätt det minsta lilla knubbig, är 12 och har deras CRW new sure seat på storlek 38! Hur faen låter inte det. 38 hade jag för inte så längesen!

Är det söm på insidan? Då kan det ju skava tänker jag...Vad för turridningshästar? Bara nyfiken 😃.
 
Alltså ja, okej jag är för stor numera men visste inte jag var så fet som kläderna anger men ja. En nära väns bonusbarn är inte på något sätt det minsta lilla knubbig, är 12 och har deras CRW new sure seat på storlek 38! Hur faen låter inte det. 38 hade jag för inte så längesen!

Är det söm på insidan? Då kan det ju skava tänker jag...Vad för turridningshästar? Bara nyfiken 😃.

Ja jag tror det är söm på insidan. Men det ska nog gå bra. Det är islandshästar. Första gången på fyra år jag sitter på en häst :o
 
Jag slängde ut lite käk till fåglarna. En stor svartvit dök upp - kan det vara skata?

IMG_20230610_122210.jpg
 
Ja jag tror det är söm på insidan. Men det ska nog gå bra. Det är islandshästar. Första gången på fyra år jag sitter på en häst :o
Borde det ju om du ridit I jeans tänker jag 😄. Vad kul! Tänkte att det kanske skulle vara islandshäst men ibland används hu andra raser 😁. Men har inte du egen häst?!🤔 Men den kanske inte rids alls 🥰
 
Ridit, ätit lunch och ätit upp chipsen och dippen jag skulle ha till ikväll. Det är lite dumt egentligen men kanske kan ta glass istället ikväll.

Ny ska jag brygga kaffe och ge mina växter en sommardusch.
 
Igår klarades årets hela coladrickande av (vilket är den enda läsk jag får årligt återkommande sug efter). En överbliven burk fanns som annars gick hädan vid avresan och ett visst sug efter smaken. Den här gången fick jag nog efter mindre än en deciliter, varför kan jag inte minnas att det är i princip odrickbart… :banghead:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
1 912
Senast: cassiopeja
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 337
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 120
Senast: Migo
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 295
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp