Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CLXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Här blev det ett besök på akuten istället för kul midsommarfirande med kompisar :( . Okej nu, om än sliten, men det suger ändå. Återbesök för undersökning om ett par veckor. Har ätit lite jordgubbar och glass (dagens första "mål"), och nu vilar jag medan sambon gör focaccia. Vi ska äta god middag hemma istället, vi har ju ändå handlat till midsommar!
 
Här blev det ett besök på akuten istället för kul midsommarfirande med kompisar :( . Okej nu, om än sliten, men det suger ändå. Återbesök för undersökning om ett par veckor. Har ätit lite jordgubbar och glass (dagens första "mål"), och nu vilar jag medan sambon gör focaccia. Vi ska äta god middag hemma istället, vi har ju ändå handlat till midsommar!
Nämen fy :down: vad hände?
Hoppas på bättring, krya :heart
 
Här blev det ett besök på akuten istället för kul midsommarfirande med kompisar :( . Okej nu, om än sliten, men det suger ändå. Återbesök för undersökning om ett par veckor. Har ätit lite jordgubbar och glass (dagens första "mål"), och nu vilar jag medan sambon gör focaccia. Vi ska äta god middag hemma istället, vi har ju ändå handlat till midsommar!

Men fy :( Hoppas du kryar på dig snabbt :heart
 
Vaken ... och den har dagen som skulle bli sa lugn och skon ser ut att bli riktigt intensiv och jobbig. :cautious: Naja, annu sa ligger hela sommarlovet framfor mig och jag har egentligen ingenting emot det forutom att jag gillar att vara forberedd ... och jag fick veta i gar att Lordagens jobb faktiskt startade i dag, Fredag. :meh: Oh well, jag far noja mig med att vara nojd och glad over att fira Midsommar i Portland i morgon.
 
16875324389961111778257864582387.jpg

Borde jag ringa 1177? Kanske lägga om det yttre bandaget? Plåstren ska bytas om typ en vecka.
 
Om det bara är det yttre bandaget som lossnat och inget är ilsket (rött, svullet, märkbart irriterat) så hade jag bara lagt på nytt yttre bandage.
Alltså, det går inte se nåt under plåstren.. svullet är det såklart, hela benet är jämntjockt från knät och ner. Har varit sen i onsdags. Det gör ont, såklart.

Jag har vetflex hemma, det borde väl funka.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
1 987
Senast: cassiopeja
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 596
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 361
Senast: Migo
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 547
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp