Vad gör vi? Del CVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Såg just en dansföreställning på svtplay som faktiskt fick mig att skratta ibland, speciellt de scener av midsommar som jag kände igen (regnet! :rofl:) :D Den andra halvan var dock om konstiga fylledrömmar (inte fullt lika rolig tyvärr) och jag kom tänka på @Hoarfrost :angel::rofl:
*harklar mig* i natt har jag varit i ett gigantiskt hus på landet. Tillsammans med min pappa byggde vi modeller av skogar i trä som sen åkte in i en maskin och sen blev verkliga i någon del av världen men man kunde inte styra var. Problemet var att det bodde ett monster i källaren som gjorde att man fick stickor av träet hela tiden. Till slut hade vi så mycket stickor att vi bestämde oss för att elda upp huset och fly.
Vi flydde i en bil full av citroner. Kom till ett hotell och köpte det med citronerna. Mina klasskamrater från gymnasiet flyttade in och vi hade jättekul. Till slut insåg jag att det vore bra om jag även tjänade pengar på hotellet så mina klasskamrater fick flytta in i ena flygeln och andra hade jag hotellverksamhet i. Det kom en liten tant, som räckte mig till höften som sa att hon skulle peka ut vad jag ska ändra på för att få mer pengar. Vi klampade in hos gästerna mitt i natten och tittade på rummen och tanten poängterade allt som var fel i rummen. I ett av rummen bodde Jamie Hyneman från Mythbusters. Han var naken men verkade inte bry sig utan gick upp och diskuterade med oss.
Sen kom vi in i ett rum tillslut där monstret hade flyttat in men nu hade den ändrats och dens grej var att kasta levande gäss på folk. Vaknade av att en vilt flaxande gås sulades in i mitt huvud.
Typ... De drömmarna? 🤔
 
*harklar mig* i natt har jag varit i ett gigantiskt hus på landet. Tillsammans med min pappa byggde vi modeller av skogar i trä som sen åkte in i en maskin och sen blev verkliga i någon del av världen men man kunde inte styra var. Problemet var att det bodde ett monster i källaren som gjorde att man fick stickor av träet hela tiden. Till slut hade vi så mycket stickor att vi bestämde oss för att elda upp huset och fly.
Vi flydde i en bil full av citroner. Kom till ett hotell och köpte det med citronerna. Mina klasskamrater från gymnasiet flyttade in och vi hade jättekul. Till slut insåg jag att det vore bra om jag även tjänade pengar på hotellet så mina klasskamrater fick flytta in i ena flygeln och andra hade jag hotellverksamhet i. Det kom en liten tant, som räckte mig till höften som sa att hon skulle peka ut vad jag ska ändra på för att få mer pengar. Vi klampade in hos gästerna mitt i natten och tittade på rummen och tanten poängterade allt som var fel i rummen. I ett av rummen bodde Jamie Hyneman från Mythbusters. Han var naken men verkade inte bry sig utan gick upp och diskuterade med oss.
Sen kom vi in i ett rum tillslut där monstret hade flyttat in men nu hade den ändrats och dens grej var att kasta levande gäss på folk. Vaknade av att en vilt flaxande gås sulades in i mitt huvud.
Typ... De drömmarna? 🤔
Jag undrar vad en drömtydare skulle få fram av dina drömmar och en naken Jamie, finns det ingen annan du kan drömma om när du drömmer om nakna karlar? :laugh:

Själv har jag till slut lyckats äta frukost efter att ha fixat med lite jobbrelaterade problem utan att ens hinna få en kopp kaffe idag. :up:
 
Vi ska försöka ge oss iväg och handla lite kläder åt sonen, han har tokväxt och har helt plötsligt inga kläder i rätt storlek. Att han dessutom har växt om mig känns lite jobbigt, jag är kortast i familj. 😳 Vi ska även kika på golv åt ungarna och badrummet.
 
Tittade på klockan fick funderar ett tag på varför mobilen som jag satte på laddning och den väckarklockan hade olika tid. Det har varit väldigt lite om sommartid i tidningar och tv år. De har annat för sig i år

Ja, det är därför dottern fortfarande sover! :laugh: Det har verkligen varit helt tyst om det, jag har helt missat det faktiskt :o Annars har du ju rätt i att det brukar nämnas lite överallt när det är dags
 
Kikar runt på vad jag kan göra för att få pengar i sommar om jag inte kommer in på sommarens kurser på högskolan. Mitt tim-jobb är nedstängt tillsvidare så jag tror att det kommer förbli stängt även i sommar.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ I måndags och idag, efter en varmare dag med skinande sol (gårdagen var kyligare), så har jag reagerat på något på den lilla korta(!)...
Svar
7
· Visningar
231
Senast: Hellhound
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
1 948
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 497
Senast: Grazing
·
Relationer Hej! Undrar om någon här varit i liknande sits och som kan dela med sig av sina erfarenheter. Jag har träffat min kille snart ett år, i...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 432
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp