Vad gör vi? Del CVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min renrasiga ragdoll hatar att bli upplyft :cool::rofl:
Den vi misstänker är mest ragdoll hatar också att bli upplyft. Men är ändå helt okej med det, ibland.

Den andra är väl inte överförtjust i det men accepterar det. Den filuren accepterar dock typ allting, helt utan protester. Förutom när det gäller att få upp de tvåbenta på morgonen... då ska de upp på direkten utan att klaga. Så det så! :rofl::cool:


Observera nu att vi inte bär runt på katterna som några dockor bara för att de skulle acceptera det. Men det blir ju ändå att man bär dem lite då och då, dels lyfter ner från någon av de få platserna de inte ska vara på och dels för att lyfta ut ur ett rum man av någon anledning behöver "stänga av".
 
På väg hem från stan och har haft det så jäkla kul :D Vi blev ganska många och det var länge sedan jag kunde umgås i ett så stort gäng och hela tiden känna att jag verkligen var med. Har skrattat tills kinderna gjorde ont och fick en rejäl kram av vännen när vi skiljdes åt. Är glad att jag bestämde mig för att åka in ändå. Tvekade verkligen in i sista sekund.
 
Tack för tips! Måste se, älskar dans.
Jag vet inte vilken typ av dans du gillar. Men NBC World of Dance har haft mkt som iaf jag gillade.
Tycker väldigt mkt om koreografen Tessandra Chavez. Kyle Hanagami gör också fina nummer ibland.

Michael Dameski tycker jag dansar grymt och ibland i bra choreo:


Tycker också om Kaycee Rice och Sean Lew, här i choreo av Tessandra Chaves:


Tycker också om Unity LA Dancers. Duktiga Ashley Gonzo och Zack Everheart är underbara ihop endast de i World of dance och i sällskap med hela Unity LA.
Josh Beauchamp är en grym talang som dansare. Lite ung och spretig liksom och inte helt polerad än.

Alla dessa finns på insta och youtube. Jag knarkar deras konton. Kanske kan vara ngt för dig med 😂
 
Jag vet inte vilken typ av dans du gillar. Men NBC World of Dance har haft mkt som iaf jag gillade.
Tycker väldigt mkt om koreografen Tessandra Chavez. Kyle Hanagami gör också fina nummer ibland.

Michael Dameski tycker jag dansar grymt och ibland i bra choreo:


Tycker också om Kaycee Rice och Sean Lew, här i choreo av Tessandra Chaves:


Tycker också om Unity LA Dancers. Duktiga Ashley Gonzo och Zack Everheart är underbara ihop endast de i World of dance och i sällskap med hela Unity LA.
Josh Beauchamp är en grym talang som dansare. Lite ung och spretig liksom och inte helt polerad än.

Alla dessa finns på insta och youtube. Jag knarkar deras konton. Kanske kan vara ngt för dig med 😂
Just det! Charity och Andres från World of Dance är galet bra med. Hon är med i första videon. Briar Nolet är också grym. Och Autumn Miller som kör mer turning.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ I måndags och idag, efter en varmare dag med skinande sol (gårdagen var kyligare), så har jag reagerat på något på den lilla korta(!)...
Svar
7
· Visningar
222
Senast: Hellhound
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
1 921
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 446
Senast: Grazing
·
Relationer Hej! Undrar om någon här varit i liknande sits och som kan dela med sig av sina erfarenheter. Jag har träffat min kille snart ett år, i...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 412
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Valp 2023 -den andra
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp