Vad gör vi? Del CX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sa var det aldeles for tidig morgon igen. :cautious: Klockan ar 5:30 am och jag har redan tagit reda pa mina Sous Vide revbensspjall som nu bara ska pa grillen for att fa lite farg och "bark" lagom till julafton middagen. En "high chair" till matbordet ar ordered och kommer i morgon for Nalle. Men nu ar Kaffet ar klart och jag ska surfa lite.
 
Gah! Mina nyinköpta skor är trasiga. Sulan gick sönder efter två promenader.. Visst, det är bara att byta sula men har jag köpt något för 400 kr förväntar jag mig att det ska hålla för det det är tänkt att användas till.
Nackdelen med att handla på internet, det blir så besvärligt när något går sönder..
 
Håller på och packar ihop oss för del 1 i julfirandet. Ska åka till syster + familj, äta och spela Bingolotto :p imorgon blir det julfirande med min familj/släkt och 26-27e åker vi till Skåne för att träffa sambons sida.
 
Erkänner glatt att min skeptiska åsikt rörande Witcher tv-serien är botad. Är i vanliga fall inget fan av Cavill, men har nog skaffat mig en obotlig crush på hans Geralt. :D Oof säger jag bara.
Kul! Jag har funderat på om jag ska börja se serien, men tvekat ;)
Nu ska jag nog ge den en chans ändå :angel:
 
Maken och äldsta dottern drog till köpcentret för att köpa jeans till honom. Jag är väldigt glad att jag valde att stanna hemma, gissar på äckligt mycket folk där vilket jag inte klarar!
Jag ska städa klart övervåningen sen ska jag och yngsta dottern gå ut och packa hö och fixa kaninerna :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
61 446
Senast: Mia_R
·
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
54 55 56
Svar
1 108
· Visningar
31 824
Svar
2 002
· Visningar
63 301
Kultur Om man vill åka till Stockholm över dagen med ett barn, vad gör man då? Barnet i fråga är 7 år. Gärna relativt nära station, alt smidigt...
Svar
15
· Visningar
740
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Svarstid kvarka?
  • Ridskoleryttare
  • Lön - hovslagare??

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp