Vad gör vi? Del CX

Status
Stängd för vidare inlägg.
...
Jag glömde sy i ärmarna i klänningen :banghead:
Nåja, det får bli som det blir.

Nu ska jag bråka med bilfirma igen. Visade ju sig att bromsarna var slut på bilen, trots att firman sa att bilen var besiktigad. Idag fick jag pappren från vår verkstad så nu ska de vidarebefordras till firman. De måste dessutom fixa stolsvärmen i förarsätet och förmodligen byta batteriet.
 
Vi ska ta en cykeltur och se om vi kan hitta fasaderna i UNTs klurighet. 15771030990862283095801746282225.jpg
 
Jag vaknade till det här i morse!

566C4D29-5961-4D4D-8326-8EC7173D36B4.jpeg


Nu har jag varit ute och åkt längdskidor i två timmar och övat på att bromsa i nedförsbackarna (utan någon större framgång så jag kör varianten att jag sätter mig på rumpan när det börjar gå för fort) liksom klura ut hur man gör när man svänger (med ännu mindre framgång).
 
Äsch hittade inget kul att ha på mig imorgon. Lika bra att åka hemåt nu. Så hinner jag antingen duscha eller slå in de sista julklapparna 🤔
 
Helt enig, vi började titta på den i helgen. Särbon förstod inte vad jag såg hos Geralt :angel: :laugh:


Är ju löjligt förtjust i både spel versionen och sedan så finns det en cosplayer som gör en sjukt bra version (är nästan 100% säker att jag kommer få hans almanacka i julklapp av sambon. :rofl: ) Så blev himla förvånad över hur bra Cavill lyckades faktiskt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
61 470
Senast: Mia_R
·
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
57 58 59
Svar
1 172
· Visningar
33 359
Svar
2 002
· Visningar
63 340
Kultur Om man vill åka till Stockholm över dagen med ett barn, vad gör man då? Barnet i fråga är 7 år. Gärna relativt nära station, alt smidigt...
Svar
15
· Visningar
751
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp