Vad gör vi? Del CXCIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
3:e dagen på jobbet jag fick jobba ensam. Är lite stressigt med att hinna med allt på mina 4 timmar, men samtidigt skönt att bestämma själv hur och vilken ordning det ska städas
Har saknat det lite sedan F16 tiden
Sedan iväg till Mammografin
Och Ica för att hämta ut paket och handla. Käkade på pizzerian där
Sedan hem och vila. Slocknade ett tag
Nu sitter jag och väntar på Cirkus Cirkör på Ukk
 

Bifogade filer

  • Messenger_creation_ccbbb3df-1601-4dd1-a9e0-8052c50e2fce.jpg
    Messenger_creation_ccbbb3df-1601-4dd1-a9e0-8052c50e2fce.jpg
    156,5 KB · Visningar: 23
Sitter i bilen på vägen hem. Sambon hämtade mig. Är väldigt glad åt det för fy så trött jag är. Sista timmen på jobbet var jag ensam personal och det fullständigt vällde in folk. Kunde iaf börja stängningen 19:09, så bara 9 minuter sent. Vanligtvis låser jag ingången prick klockan 19.

Nu blir det hem, vila, och hoppas att det blir lite lugnare imorgon.
 
Irriterad att jag inte hittar mars bars, snickers och twix till mitt påskägg. Fattar inte var de tagit vägen. I samtliga affärer finns allt utom de sorterna. Kom på att det kanske är alla handlare som bojkottar Unilever? Iofs så finns de i modell större kvar.
 
Pratat med min syster i telefon medan jag var ute med spionen. Finemang att man kan använda hörapparaterna till det så man kan göra en massa saker samtidigt.

Sitter här nu med märklig frossa, alldeles kallsvettig och yrslig. Ingen feber men svetten rinner av mig, kroppen skakar som ett asplöv osv. ska nog vila lite i sängen innan jag tar något att äta. Är hungrig och tanken var att göra mig en macka men fixar inte det som jag mår nu. Märkligt alltså.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Hittar aldrig jeans som sitter bra. Har provat många olika modeller. Provat strech och de glider alltid ner. Har nu vanliga jeans men de...
2
Svar
20
· Visningar
1 108
Senast: cewe
·
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
76 77 78
Svar
1 557
· Visningar
46 291
  • Omröstning
Samhälle Provar göra en tråd om detta viktiga ämne.
2
Svar
30
· Visningar
7 935
Senast: bollen__
·
Tjatter Oj, någon i kommunen har vunnit 173 miljoner. Inte dåligt! Undrar just vad man skulle göra med så mycket pengar.
4 5 6
Svar
112
· Visningar
5 682
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp