Vad gör vi? Del CXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det skulle vara rena plagan att promenera med Diva, the Rottweiler, dar. Hon ater ALLT :cautious: och ar en expert pa att plocka bar ... och nar hon inte far utan maste ga forbi allt gott lider hon for varje steg :angel:

Jag har nu shoppat en lang hallmatta och en fyrkantig till mitt "office" sa hundarna slutar halka pa tra golvet. :)
 
Hoppas de förväntade leveransdatumen stämmer, beställde en grej för över en månad sedan och de sa att de inte visste när den skulle kunna levereras, fick kontinuerligt mail om att de fortfarande inte visste.
Nu hade jag inte fått något mail och gick av en slump in och kollade på deras hemsida, där stod det nu att förväntad leverans på produkten skulle vara nu den 22:e hoppas det stämmer.
Känns som det är mycket förseningar nu pga coronan.
 
Är ju nästan ett helt år sedan pållan åkte hästtransport senast och aldrig i boggien så lasttränade lite innan mamma fick skritta en sväng och allt gick väldigt bra, bästa hästen 😍. Efter alla förberedelser inför morgondagens p&j blev det sesampanerad kyckling till middag och film (Aquaman) med älskling 😍.
 
A8CB237C-C3F5-4ED2-B8F4-9669276330D1.jpeg

Fula men goda, hellre det än tvärt om :D
 
Hurra muttern fixad och plafonden på plats (nåja). Grubblar nu på hur jag ska få två lyktor jag köpt att hängas i fiskelina utan att de snurrar runt, runt. Kanske bättre med kedjor ändå? :idea:

Väntar på första matchen mellan Tampa och Dallas. Undviker nyheter för att jag inte klarar att läsa om Trump och hur han en halvtimme efter RBG död redan diskuterat nomineringar.
 
Varit ute på morgonpromenaden med Ville och stört mig på människan med två bjäbbande småhundar, de fick syn på oss i början av promenaden och skällde sen i 15 min konstant trots att vi hade långt avstånd (400-500 meter) och vi gick åt andra hållet.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 965
Senast: Barbabelle
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 460
Senast: Nixehen
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 948
Senast: Jeps
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 258
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp