Vad gör vi del CXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har precis mött en legend! Det finns ett jehovas vittne (tror jag han är... han försöker trycka ner gud i halsen på folk i alla fall).
Han spelar Fortnite, ett onlinespel med mest yngre som springer runt och dödar varandra, och lär dessa yngre människorna om gud typ. Blir för det mesta utskrattad och/eller omkulldiskuterad.
Honom mötte jag och ett gäng kompisar nyss i en match :D

Gick ungefär så här:
"Have you ever thought about god?"
"... oh my god!?"
"Do not say his name in vain dude!"
"Hold up, you're that guy? The guy who tries to make people convert to god or whatever on Fortnite?"
"yeah"
"omg guys!"
"Do not say his name in vain, dude!"
... Följt av en mycket intressant diskussion om "those gay people" och massor av asgarv. Snubben har fan inte alla hästar i byrålådan... :crazy:
 
Jag har precis mött en legend! Det finns ett jehovas vittne (tror jag han är... han försöker trycka ner gud i halsen på folk i alla fall).
Han spelar Fortnite, ett onlinespel med mest yngre som springer runt och dödar varandra, och lär dessa yngre människorna om gud typ. Blir för det mesta utskrattad och/eller omkulldiskuterad.
Honom mötte jag och ett gäng kompisar nyss i en match :D

Gick ungefär så här:
"Have you ever thought about god?"
"... oh my god!?"
"Do not say his name in vain dude!"
"Hold up, you're that guy? The guy who tries to make people convert to god or whatever on Fortnite?"
"yeah"
"omg guys!"
"Do not say his name in vain, dude!"
... Följt av en mycket intressant diskussion om "those gay people" och massor av asgarv. Snubben har fan inte alla hästar i byrålådan... :crazy:
Alla hästar i byrålådan :laugh: :laugh::laugh:
 
Oj! Kommenterade en bild på Facebook. Inget märkligt bara sakligt vad som gällde med den hästen och nu har det spårat ut fullständigt :crazy:
(Inte specifikt mitt inlägg utan senare kommentarer). Blir helt förundrad över hur vissa beter sig 😮
 
Barnen är borta på egna äventyr så vi passade på att köpa skaldjur och njuta i kväll! :)
 

Bifogade filer

  • 20210213_202204.jpg
    20210213_202204.jpg
    349,7 KB · Visningar: 22
Idag ska jag försöka sova fler en 4 timmar 😂🤨 Fasiken borde vara trött efter ha stövlat runt med Trulis i skogen idag men vi får se. Önskar faktiskt inte ens min värsta fienden mina sömnproblem som pågått sedan jag var en liten knodd. Ända gången jag sover som en klubbad säl är i bilen 😂
 
Alltså, jag kan inte sluta tänka på hästen som är till salu, jag måste ringa säljaren imorgon även om inget är klart än. Det är ju min häst. Ju mer jag tittar på henne så ser jag ju det :heart

Vill inte spamma shettis-tråden så växlar lite :o
I know the feeling.
Fast denna gången blir det INTE en shettis för min del, är inne på mitt sextonde år med shettisar och har typ lika mycket till framför mig :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Vart vänder man sig när man inte kan få hjälp av vården? Jag fungerar inte på arbetet, min hjärna lägger av och den står liksom och...
2
Svar
38
· Visningar
2 391
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
804
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 599
Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
2 864
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Kattbilder #9
  • Bra torrfoder

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp