Bukefalos 28 år!

Vad gör vi del CXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men jäklar också, ska tvätta och insåg att jag inte har tillräckligt med tvättmedel för färger. Kom nu på att jag noterat det förra gången men glömde naturligtvis bort det - tvättar inte särskilt ofta eftersom jag är ensam. Måste vandra iväg till ICA.
 
Har varit vid stället min mormors mamma bodde på och städat ur, fast jag gick en promenad med tanten istället (kändes bara rörigt om jag skulle vara med). Red och fixade i stallet innan, stora studs blev mycket upprörd över att inte få gå ut i hagen innan :rage:
Och nu luktar jag får? :confused: Oklart varför, jag har inte träffat några får på ett tag O_o
 
Stallet är klart och därefter har jag duschat och stekt pannkakor :)

IMG_20210327_143538_857.jpg
 
Meh, nu är han släppt. Jag vet att det inte är mitt problem att lösa andra vuxnas problem (förutom på jobbet) men det är inte jättelätt att säga ”kom inte hit”. Det finns en massa praktiska saker som skulle behöva lösas osv. Bläh.

Jag har inte läst eventuell brottsrubricering men det krävs trots allt en del för att häkta svenska medborgare jämfört med utländska.
Hoppas att det löser sig på bästa sätt!
 
Jag har inte läst eventuell brottsrubricering men det krävs trots allt en del för att häkta svenska medborgare jämfört med utländska.
Hoppas att det löser sig på bästa sätt!

Jo så är det ju, försök till grov misshandel gånger flera mot tjänstemän plus flera fall av grov skadegörelse är ju ordentligt ändå. Men de kan ju ha ändrat lite eftersom han ändå ”bara” gav sig på fordon.

Polisens ”nyheter” skriver att han är anhållen imorse. Konstigt.
 
Jo så är det ju, försök till grov misshandel gånger flera mot tjänstemän plus flera fall av grov skadegörelse är ju ordentligt ändå. Men de kan ju ha ändrat lite eftersom han ändå ”bara” gav sig på fordon.

Polisens ”nyheter” skriver att han är anhållen imorse. Konstigt.

Mycket möjligt att det är justerat till normalgraden då. Himla jobbig sits för er övriga! :(
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Är otroligt dålig på detta o aldrig sålt eller köpt bostad innan. (en gång bara såklart på nuvarande bostad) Kan ngn reda ut mina...
2
Svar
20
· Visningar
655
Senast: gullviva
·
Tjatter Jobbar som vanligt. Kisse tyckte det var roligt när jag grävde kring rosorna:
81 82 83
Svar
1 649
· Visningar
46 697
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
60 701
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
65 092
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp