Vad gör vi? Del CXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Detta var också en upplevelse; att logga in via Microsoft teams på datorn för att göra urvalsprovet och även via mobilen för övervakning (vilket inte alls kändes så scary som jag föreställde mig 😅) så fick ju täcka fönstren och bygga upp en höjd för mobilen i rätt vinkel 😅. Det värsta var att tekniken strulade (såklart 🙃) så jag fick ju bara 40 min av 60 till hela provet vilket gjorde att jag ju inte hann besvara alla frågor så det veti fågla om det är tillräckligt alls. Men av ämnena svenska, engelska matematik och naturkunskap med frågor om människokroppen var ju självklart den senare allra roligast 😁. Det värsta var att tiden flåsade i nacken (vadå stress) och jag var dessutom värstingkissnödig 😆. Inte nöjd med resultatet så har inga höga förhoppningar men nu är det gjort 😄.
 
Käkar lunch och har varit ute och sprungit. I morse hann jag veckohandla innan jag började jobba. Jag älskar hemarbete :angel:
Om en och en halv timme ska jag för första gången bleka tänderna och inser att jag har noll koll på vad som ska hända eller hur lång tid det ska ta :D🤷‍♀️ yolo,I guess.
 
Svar: JA :D
bothisgood.gif

De har jag spelat allra mest. Sen typ Portal, lite fps, Fallout.. Heroes of Might and Magic III :angel:
:D Då minns jag inte jättedåligt.
Just nu älskar jag Risk Of Rain 2, men det är nog roligare tillsammans med någon (lite som Borderlands), annars skulle jag vilja tipsa dig om Torchlight 2 eller 3, Victor Vran, Grim Dawn.

Just nu spelar jag Deaths Door som jag tror du kanske möjligen skulle gilla. Du är en lieman i form av en liten kråka som vimsar runt och skördar själar. Extremt gulligt och humoristiskt. Kuliga karaktärer och tar sig an ämnet döden på ett trevligt sätt. Lite pussel och lite hack and slash-igt. :)

Titta så söööt :love:
F24447FF44604147A735668A732DF91903BF996D
 
Jag har fredag idag :banana:

Jag ocksa :banana: Det ar tre dagars weekend for mig :banana:

Ingen skolbuss i morgon ... men jobbar gor jag anda, det ar dags att ta ett djupdyk med rekrytering. En som ar anstalld for att rekrytera innom foretaget (som har over 96000 anstallda i USA och Canada) Hon vill att jag visar och talar om vad jag gjort da jag haft sadan framgang med rekryteringen. 🤔 Om lilla jag, med nastan obefintlig budget lyckats battre an nagon annan undrar jag vad de gjort innom den stora business concernen.
 
Nu har jag helg! :banana:

Vi har inte fått någon ny lärare efter att min mentor slutade. Så tills skolan har anställt en ny lärare är min enda lektion på fredagar inställd, vilket betyder att jag är ledig på fredagar :) Känner att det inte kunde kommit mer passande. Jag har känt mig ovanligt trött denna veckan, så en extra dag ledigt passar bra :sleep:

Mamma får sin sista behandling/dropp sent ikväll så efter det får hon åka hem, efter över tre veckor inlagd :heart Så nu räknar jag ned timmarna tills jag ska hämta mamma 😊
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Mötte en kvinna ute i skogen som frågade om hon fick hälsa på mina hundar och jag svarade absolut men dom är smutsiga och kommer hoppa...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 099
Senast: Stergo
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 573
Senast: BernT
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag var uppe vid sju, kom på att jag glömt ladda permobilen och bokade färdtjänst. När färdtjänstchauffören kom pulsande i 20 cm snö...
Svar
1
· Visningar
467
Senast: IngelaH
·
Kropp & Själ Vart vänder man sig när man inte kan få hjälp av vården? Jag fungerar inte på arbetet, min hjärna lägger av och den står liksom och...
2
Svar
38
· Visningar
1 819

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Hur få stilla händer?

Omröstningar

Tillbaka
Upp