Vad gör vi? Del CXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså, mina nerver är friterade. A ska tävla på söndag. Min syster ställer upp och kör. Systers släp går sönder och hinner inte lagas. Får låna släp av världens bästa hästägare :heart Men syster kör ändå. Tänker att jagkan ju iaf dra ut släpet själv och därmed öva lite. Inser att det är olika kontakt på bil och släp. Syster räddar mig än en gång med en adapter som hon kommer hit med imorgon :heart Allt det här har utspelat sig under eftermiddagen när jag var i stallet. Och hästen fäller och är en pms-bitch typ. :banghead: jag är trött nu! :arghh:
 
Varit till ortoped och provat med hålfotsinlägg för att se om det hjälper min stackars fot sedan kanaljen ställde sig på den förra sommaren. Hade varslat på jobbet att jag skulle bli sen men sen gick det mycket fortare att komma in än förväntat så då tummade jag på mitt samvete och åkte och handlade kakor till killarna på verkstan, svängde in och kom inrusade, bara morsade, slängde upp kakorna hos kundmottagningen och virvlade ut till bilen igen.

Kom tidigare till jobbet än vad jag sagt, men sen har jag bara rullat tummarna nästan. Upphandligen fixade en annan kollega då det skulle kollas filer, nästa punkt på min lista gjorde han innan han gick för dagen så nu har jag bara en uppgift kvar idag. Känns lite sådär egentligen att åka in flera timmar för en enda uppgift. 🤷‍♀️
 
Har blivit ”influencer”. Jobbar på bred front

381B786A-683E-43A5-933D-B973352AEB86.jpeg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag fryser ständigt och ett vanligt senario är att jag jobbar mig varm/svettig (i kläderna) och går in för att äta. Fryser då nästan...
Svar
3
· Visningar
273
Kropp & Själ Jag har blivit kallad till hälsokontroll. Det står i brevet att man får inte äta 10 timmar före, förstår att det har med värdena att...
2
Svar
20
· Visningar
1 112
Senast: movi
·
Svar
853
· Visningar
46 007
Senast: Enya
·
Fritid Tänkte skaffa en sovsäck för hemmabruk i första hand, ifall värmen försvinner. Har aldrig ägt en sovsäck och vet inte vad man ska tänka...
2
Svar
25
· Visningar
767
Senast: Araminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp