Vad gör vi? Del CXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Konstaterar att det är många gånger tuffare än jag trodde att lära sig nytt jobb 🙈. Fick väl inte den mest pedagogiska handledningen heller hittills.
Röran kan ju bero på att de skapar en ny avdelning också..
Och inte är resten av livet kav lugnt heller.
Har inte kollat buke pä en vecka tror jag..?
Hjärnan är överfull och jag minns inte vad jag gjorde för en kvart sen😇.
 
Jag äter mitt livs första kebabrulle...!

Och så många frågor...den är gigantisk - är det tänkt att man ska äta hela? Hälften av såsen rann visst ut nedertill och ligger nu på tröja, byxor, stol och bordsduken - det kanske inte var riktigt så det var tänkt...?

Det krävs uppenbarligen övning för detta och jag är en solklar nybörjare 🙈
 
Köpte en teckning och ramade in den
1631813211169.png
 
Jag äter mitt livs första kebabrulle...!

Och så många frågor...den är gigantisk - är det tänkt att man ska äta hela? Hälften av såsen rann visst ut nedertill och ligger nu på tröja, byxor, stol och bordsduken - det kanske inte var riktigt så det var tänkt...?

Det krävs uppenbarligen övning för detta och jag är en solklar nybörjare 🙈
Jag äter inte en hel. Det går inte
 
Har städat. Min bästis kommer i helgen och vi ska vandra, ha filmkväll, och handla plantor :love:
I går tyckte jag det skulle bli jobbigt, men just nu känner jag att det kommer bli så mysigt och välbehövligt.

Undrar om andra också är så här. Varenda gång jag ska göra något även om det bara ska bli mysigt och kul tycker jag initialt att det är jättejättejobbigt. :banghead:
 
Har städat. Min bästis kommer i helgen och vi ska vandra, ha filmkväll, och handla plantor :love:
I går tyckte jag det skulle bli jobbigt, men just nu känner jag att det kommer bli så mysigt och välbehövligt.

Undrar om andra också är så här. Varenda gång jag ska göra något även om det bara ska bli mysigt och kul tycker jag initialt att det är jättejättejobbigt. :banghead:
För mig är det tvärtom. Tycker det är roligt först när jag bokar in något, sedan går det ett tag och sedan tycker jag det känns jobbigt. Det blir oftast roligt ändå, men lätt att jag avbokar när det börjar kännas jobbigt.
 
Har städat. Min bästis kommer i helgen och vi ska vandra, ha filmkväll, och handla plantor :love:
I går tyckte jag det skulle bli jobbigt, men just nu känner jag att det kommer bli så mysigt och välbehövligt.

Undrar om andra också är så här. Varenda gång jag ska göra något även om det bara ska bli mysigt och kul tycker jag initialt att det är jättejättejobbigt. :banghead:
Jag är också som @parellikusken. Tycker något ska bli jättekul när jag bokar in det men ju närmare det kommer ju jobbigare tycker jag det ska bli. Sedan tycker jag ofta det blir kul när jag väl gör det men försöker alltid hitta ett sätt att ta mig ur innan jag väl kommit iväg.
 
SUCK. Butiken som har hundens födelsedagspresent har bara posthantering fram till kl 20. Efter det går det inte att få några paket, trots att butiken stänger kl 22. Jag hade varit ok med det OM det hade stått någonstans, men nu har jag kollat på alla hemsidor som finns där butiken nämns, samt kollat vad google säger. Överallt står det öppet till 22 och ingenting om något annat för paketen :banghead:

Så, nu måste jag gå dit någon annan dag istället. Visst, det är jättenära, men jag är också jättetrött och har ingen lust att gå ens en meter i onödan. Eftersom hundarna (såklart) inte kan följa med in heller så kan jag inte ens kombinera det med hundrastning. Bläh!
 
För mig är det tvärtom. Tycker det är roligt först när jag bokar in något, sedan går det ett tag och sedan tycker jag det känns jobbigt. Det blir oftast roligt ändå, men lätt att jag avbokar när det börjar kännas jobbigt.

Jag är också som @parellikusken. Tycker något ska bli jättekul när jag bokar in det men ju närmare det kommer ju jobbigare tycker jag det ska bli. Sedan tycker jag ofta det blir kul när jag väl gör det men försöker alltid hitta ett sätt att ta mig ur innan jag väl kommit iväg.

Intressant! Jag måste liksom tvinga mig att säga ja till saker annars hamnar jag i en loop där jag kommer på ursäkter för att slippa säga ja.
Fast egentligen är det ju hur roligt/mysigt som helst. Håller på och nojar ungefär fram till att alltsammans startat, då har jag hur kul som helst och är efteråt hur nöjd som helst.

Älskar att ha hittat en bästis som inte dömer mig ett dugg för detta utan släpar med mig på saker och våldsgästar mig i alla fall. :love: Hon behöver snarare en broms, så jag är väl bromsen i förhållandet då :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag fryser ständigt och ett vanligt senario är att jag jobbar mig varm/svettig (i kläderna) och går in för att äta. Fryser då nästan...
Svar
3
· Visningar
273
Kropp & Själ Jag har blivit kallad till hälsokontroll. Det står i brevet att man får inte äta 10 timmar före, förstår att det har med värdena att...
2
Svar
20
· Visningar
1 112
Senast: movi
·
Svar
857
· Visningar
46 120
Senast: cewe
·
Fritid Tänkte skaffa en sovsäck för hemmabruk i första hand, ifall värmen försvinner. Har aldrig ägt en sovsäck och vet inte vad man ska tänka...
2
Svar
25
· Visningar
767
Senast: Araminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Kylväska på hjul och förvaring?
  • Hiss och diss del 5

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp