Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ok, jag börjar få grepp om det.
16309099023072979800494165741872.jpg

Nu ska jag bara lära mig följa mönster också
 
Vaknade och det var söndag sa min hjärna. Släpade mig upp efter en stund i sängen och ser alla ridgrejer som ligger prydligt upplagda :confused: Vilket ju betyder måndag.

Fick skynda mig och kom till jobbet. Lite försenad. Noll och ingen här. Mina kollegor brukar vara tidiga ju. Blev misstänksam så har nu kollat på ett gäng ställen och visst är det måndag :D:nailbiting:
 
Verkar som att studenterna gått ihop och ifrågasätter att vi har så mycket undervisning online, och hotar med diverse saker för att de tycker att de inte får vara på plats tillräckligt mycket.

Blir så trött. Det pågår fortfarande pandemi. Hur svårt ska det vara. :banghead:
 
Morr. Att lära sig en ny telefon.

Det visade sig att min ringsignal var avstängd. Jag hade missade samtal för den hade inte ringt.

Det var ett ganska rejält letande innan jag fattade var jag hittade den inställningen. Så nu har jag ett par väldigt viktiga telefonsamtal som jag missat. :banghead:
 
Jag började morgonen hos tandhygienisten. Min sambo har lovordat både den tandhygienist som han har gått till under många år och den här gången bestämde jag in mig för att byta till henne.

Oj, oj, oj, säger jag bara - så här rena har inte tänderna varit sedan jag fick dem! Den enda nackdelen är att jag är sugen på kaffe, men inte vill jag befläcka tänderna nu när de är så välpolerade och glänsande vita.
 
Vi har redan hunnit bocka av en hel del grejer som vi skulle göra på förmiddagen och lunchen är intagen.

Har dock huvudvärk så fundera på att proppa i mig lite Ipren innan vi börjar föreläsningen i kemi.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag fryser ständigt och ett vanligt senario är att jag jobbar mig varm/svettig (i kläderna) och går in för att äta. Fryser då nästan...
Svar
3
· Visningar
344
  • Låst
Juridik & Ekonomi Går det att klara sig på så lite pengar? Hur gör man då? Jag får väl anta att både husdjur och bil går bort då. Och inga glasögon. Men...
34 35 36
Svar
708
· Visningar
32 569
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Jag har blivit kallad till hälsokontroll. Det står i brevet att man får inte äta 10 timmar före, förstår att det har med värdena att...
2
Svar
20
· Visningar
1 210
Senast: movi
·
Svar
1 802
· Visningar
96 134
Senast: dobbis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Matskålar utan nickel
  • Optimala foderrutiner?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp