Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Började förresten rensa ut en skåp nu på kvällen. Ett enda skåp och såååååååååååååååååååååååååååå
mycket grejer! Jösses och hälften visste jag inte ens om att de låg där :o

Det är nu kaos i det rummet pga ETT skåp men så är det nästan alltid. Först blir det mer kaos innan det blir bättre. Ska fortsätta där imorgon.
 
Skulle lägga mig och då kom hankatten fram under sängen och jag upptäckte att han hade ett litet sår på svansen..Använder den utan problem, var mest inte så glad för att jag kollade/rörde försiktigt. Nåja, katt mår bra och ville gå ut (skriker vid 3 inatt annars... ). Har han vart hos grannkatten är det ju skyll dig själv men ofta har den, förlåt kattj*veln varit uppe hos oss så vår katt suttit och tryckt i sitt eget hem.

Nä försöka sova.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag fryser ständigt och ett vanligt senario är att jag jobbar mig varm/svettig (i kläderna) och går in för att äta. Fryser då nästan...
Svar
3
· Visningar
324
  • Låst
Juridik & Ekonomi Går det att klara sig på så lite pengar? Hur gör man då? Jag får väl anta att både husdjur och bil går bort då. Och inga glasögon. Men...
34 35 36
Svar
708
· Visningar
31 819
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Jag har blivit kallad till hälsokontroll. Det står i brevet att man får inte äta 10 timmar före, förstår att det har med värdena att...
2
Svar
20
· Visningar
1 188
Senast: movi
·
Svar
1 374
· Visningar
74 685

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp