Vad GÖR vi? Del XCIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äter frukost. Sedan blir det akvarium-fix för hela slanten. Och städa mitt rum
Och en promenad till kiosken för att hämta ut paket.
Ta fram kläder och packa min frukostpåse - jobbdag i morgon igen...
 
Vaknade med rejäl huvudvärk som nu tyvärr verkar övergå till migrän. Men jag måste verkligen till stallet, så jag hoppas att tabletterna hjälper på vägen dit. Ska köpa dr Pepper på vägen, koffeinet i den brukar ge tabletterna en skjuts.
 
Borde skriva tenta men jag skjuter på det genom att dra fram varenda krukväxt i hela huset och planera för omplantering och omplacering. Men jag borde verkligen skriva tenta...
 
Årets första kanotister utanför fönstret!

28156
 
Börjar bli nervöst, hopptävling idag och har ej riktigt bestämt mig för vad jag ska ha på mig, vinden är inte speciellt varm, så kanske blir för kallt med kavajen, det är bara en clear round men ändå.
 
Bumming around, tryin' to find the flow

Beskriver rätt bra hur jag känner nu. Borde ta tag i nästa del av kursen, men det är söndag. Borde bära tillbaka alla blommor till sina platser och plantera om de sista, men jag behövde en paus. Borde sätta mig och sy klart systerdotters shorts så jag kan skicka ner dem till henne så hon kan prova och kolla att storleken och modellen är bra. Men jag sitter rätt bra här i soffan.

Nej, nu får jag skärpa mig! Ta två blommor och gå upp till symaskinen.
 
Junior kom och frågade om vi kunde sätta upp studsmattan idag, så det får bli dagens första pyssel.
Nummer två borde bli att kratta pinnar från gräsmattan... fattar ni hur många små pinnar det kan bli av de grenar som jag klippt av äppelträden när man har två gnagare aka vovvar :cautious::meh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tänkte att det kunde vara bra med en tråd där vi postar småsaker i livet som ger oss glädje, små guldkorn som gör att mörkret inte...
14 15 16
Svar
312
· Visningar
10 943
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 241
Senast: Sassy
·
Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
372
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 496
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Mat till kräsen liten valp
  • Omplacera problemhund?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp