Vad gör vi egentligen? Del LV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter i Smålandsstenar och är irriterad på mig själv för att jag glömde nötpåsen hemma. Nu kommer jag vara jättehungrig när jag kommer hem ikväll.
 
Sitter och småler, är riktigt nöjd. :)
Igår målade jag klart den här, har nog inte målat seriöst på flera år, så lite ringrostig var jag, men är väldigt nöjd med bakgrunden. Nog första gången jag lyckats få till en strand och himmel som ser relativt trovärdigt ut. :D
Blir nog fler i framtiden, det var ju kul att måla. :D
gaaclu_by_theredlightning-db6zj44.jpg
 
Sitter och småler, är riktigt nöjd. :)
Igår målade jag klart den här, har nog inte målat seriöst på flera år, så lite ringrostig var jag, men är väldigt nöjd med bakgrunden. Nog första gången jag lyckats få till en strand och himmel som ser relativt trovärdigt ut. :D
Blir nog fler i framtiden, det var ju kul att måla. :D
gaaclu_by_theredlightning-db6zj44.jpg
Den var riktigt bra. får man fråga vad du tar för ett beställningsverk?
 
Sen tycker jag heller inte att jag är tillräckligt duktig för att ta betalt för det, så jag håller mig ifrån det och låter de som är duktiga göra det istället.
JAg gillad din stil och jag har en ide på en bild men jag kan inte göra den själv men den ska vara i anime stil.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag har haft några vänner genom åren som ägnar sig åt att ställa in, avboka eller omboka träffar, ibland med kort varsel. Jag funderar...
14 15 16
Svar
313
· Visningar
10 886
Senast: Saeta
·
Kultur Jag och min partner funderar på vad vi vill göra på semestern i sommar, sannolikt kring v. 30. Typ en weekend. Han har aldrig varit...
Svar
18
· Visningar
548
Senast: Ramona
·
Mat Vi är några barndomskamrater som ska ses i GBG för att gå ut och äta och prata ikapp oss om vad som hänt i livet sen sist sas. Bodde i...
Svar
6
· Visningar
362
Fritid Ja, som rubriken säger... Jag är inte jägare, och är den där stadsbon som på sin höjd varit ute på svampplockning som barn (:p). Så...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
3 651
Senast: skogaliten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp