Bukefalos 28 år!

Vad gör vi egentligen? Del LV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså jag sov 2 timmar i natt och känner mig allt annat än fräsch idag. MEN bara för det har jag fått så sjukt mkt kommentarer idag. Okända människor som kommer fram och ger komplimanger om allt och inget. På tunnelbanan, på stan, i butiker.. Just idag behövde jag nog det, men fattar ingenting eftersom jag känner mig mer eller mindre som ett vrak :p
 
Regnar lite än här iaf.
Slösurfar lite innan Veterinärerna och Biggest Loser börjar
Min syrras svärfar ska begravas den 5 maj. Funderar på att om jag ska få ledigt för att gå på den. Det är en fredag
 
Jag hann inte läsa igenom och skriva i gamla tråden innan den stängdes. :meh:
Har nytvättat hår och det är dr Phil på tv. Är inte dr Phil rätt tjatig? Alla som kommer dit har ju mer eller mindre liknande problem.
Kl 20 är det något program jag tänkte se, tror jag, men jag minns inte vilket :cautious:
Tidigare idag började det lukta köttsoppa här :yuck: så jag var tvungen att öppna fönstret, nu vill jag stänga det men vill inte stiga upp.
Det vore gott med godis, kanske skulle ta en promenad … :angel:

@Tranan när var det du skulle ha den där Australien-intervjun? :bump:
 
Jag hann inte läsa igenom och skriva i gamla tråden innan den stängdes. :meh:
Har nytvättat hår och det är dr Phil på tv. Är inte dr Phil rätt tjatig? Alla som kommer dit har ju mer eller mindre liknande problem.
Kl 20 är det något program jag tänkte se, tror jag, men jag minns inte vilket :cautious:
Tidigare idag började det lukta köttsoppa här :yuck: så jag var tvungen att öppna fönstret, nu vill jag stänga det men vill inte stiga upp.
Det vore gott med godis, kanske skulle ta en promenad … :angel:

@Tranan när var det du skulle ha den där Australien-intervjun? :bump:
Veterinärena? Börjar kl 20 på kanal 7
 
Kaos. Chefen tvingade mig att shoppa så mkt att jag nu typ måste ta taxi hem :cautious:

Inte chefen, men nar jag var i Florida forra veckan tvingade min sonhustru mig att shoppa massor. "Du vet att du gillar det, det ar bara att ta det nu nar du har chancen". :p Vilket forvisso var helt ratt ... MEN vi har samma butikskedjor har i Oregon, inte alltid samma varor, men vi har heller ingen moms har, men det har de i Florida. :cautious: OCH jag fick dessutom packa allt och ta med pa flyget hem.:grin:
 
Inte chefen, men nar jag var i Florida forra veckan tvingade min sonhustru mig att shoppa massor. "Du vet att du gillar det, det ar bara att ta det nu nar du har chancen". :p Vilket forvisso var helt ratt ... MEN vi har samma butikskedjor har i Oregon, inte alltid samma varor, men vi har heller ingen moms har, men det har de i Florida. :cautious: OCH jag fick dessutom packa allt och ta med pa flyget hem.:grin:

Haha men rätt gött ändå!
Kom ihåg en sommar när jag åkte till Paris med handbagage och handlade en stor jävla päls och en konstig hatt som inte rymdes i väskan på vägen hem. Åkte alltså hem iklädd detta och höll på att smälta bort i 25 graders värme. Svetten rann och alla kollade skeptiskt på mig :rofl:
 
Imorrn ska jag köra lite hemma först, sen ska jag lasta upp vid frukost mot Vårgårda och Kungsbacka. Vet att båda ställena jag ska till är släpställe och det gillas skarpt. :D
 
Jag hann inte läsa igenom och skriva i gamla tråden innan den stängdes. :meh:
Har nytvättat hår och det är dr Phil på tv. Är inte dr Phil rätt tjatig? Alla som kommer dit har ju mer eller mindre liknande problem.
Kl 20 är det något program jag tänkte se, tror jag, men jag minns inte vilket :cautious:
Tidigare idag började det lukta köttsoppa här :yuck: så jag var tvungen att öppna fönstret, nu vill jag stänga det men vill inte stiga upp.
Det vore gott med godis, kanske skulle ta en promenad … :angel:

@Tranan när var det du skulle ha den där Australien-intervjun? :bump:
I dag men jag takade nej.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag har haft några vänner genom åren som ägnar sig åt att ställa in, avboka eller omboka träffar, ibland med kort varsel. Jag funderar...
14 15 16
Svar
313
· Visningar
11 296
Senast: Saeta
·
Kultur Jag och min partner funderar på vad vi vill göra på semestern i sommar, sannolikt kring v. 30. Typ en weekend. Han har aldrig varit...
Svar
18
· Visningar
628
Senast: Ramona
·
Mat Vi är några barndomskamrater som ska ses i GBG för att gå ut och äta och prata ikapp oss om vad som hänt i livet sen sist sas. Bodde i...
Svar
6
· Visningar
397
Fritid Ja, som rubriken säger... Jag är inte jägare, och är den där stadsbon som på sin höjd varit ute på svampplockning som barn (:p). Så...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
3 949
Senast: skogaliten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp