Bukefalos 28 år!

Vad gör vi egentligen? Del LV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hundarna ar "fardigjobbade" for dagen och tva av tre har jag klippt klorna pa. Nu tar jag en kaffe paus innan den tredje ocksa far klippta/slipade klor. Sedan ska mitt traningsrum stadas klart och jag SKA slita fram symaskinen och gora klart min traningsvast och laga lite udda grejor.
 
Jaha, varför är det blå himmel nu för :rage: Det har ju vart världens jävla skitväder hela dagen, och typ nu när det snart är sovdags då blir det molnfritt :meh:
 
Ahhhhh, gick på dans lektion efter jobbet (det var hemskt roligt men efter enbart 6 timmars sömn de senaste två dagarna var jag om möjligt mindre elegant än normalt :rofl:), nu är klockan 2.30 på natten och jag är på jobbet. Men har lyckats typ göra sakerna jag ska göra, packat jobb sakerna. Nu behöver jag hem och packa kläder typ,

:cautious: Det finns också sex, eller kanske åtta kokta ägg som behöver ätas innan typ i morgon.....

...och brownies....

...och grekisk yoghurt...

Frukost brownies och ägg doppade i yoghurt?
 
Sitter och funderar på varför jag aldrig lyckas synca maten. Förra gången var det äggen som kokade en halv timme innan allt annat var färdigt. Nu är det äggen som fortfarande måste koka medan allt annat är färdigt. :idea:
 
Har ätit pepparkakor och druckit must :D fast jag borde ha druckit te, är sjukt ruggig, husets termostat verkar inte hinna med temperaturdroppen ute.
 
Duschat, fått i mig mat bestående av lite yoghurt och en knäckemacka med kaviar och ost, och en kopp te till såklart. Farmat lite (hayday) och tagit hand om mina gudomliga hästar (howrse), så nu ska jag slå igång värmefilten och borsta tänderna och sen mata mina fiskar (fishdoom). Fullt upp :rofl:
 
Fick precis tillgång till guldhästens uppfödares fölkamera, så nu roar jag mig med att titta på ett sovande sto :love: .
Om jag inte minns fel så vankas det två halvsyskon till honom, plus en tredje där hans farmor ska få en avkomma med hans morfar. Och jag ska försöka att inte köpa en enda :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag har haft några vänner genom åren som ägnar sig åt att ställa in, avboka eller omboka träffar, ibland med kort varsel. Jag funderar...
14 15 16
Svar
313
· Visningar
11 279
Senast: Saeta
·
Kultur Jag och min partner funderar på vad vi vill göra på semestern i sommar, sannolikt kring v. 30. Typ en weekend. Han har aldrig varit...
Svar
18
· Visningar
626
Senast: Ramona
·
Mat Vi är några barndomskamrater som ska ses i GBG för att gå ut och äta och prata ikapp oss om vad som hänt i livet sen sist sas. Bodde i...
Svar
6
· Visningar
397
Fritid Ja, som rubriken säger... Jag är inte jägare, och är den där stadsbon som på sin höjd varit ute på svampplockning som barn (:p). Så...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
3 943
Senast: skogaliten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp