Vad gör vi egentligen? Del LV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kan inte annat än att hålla med, för det arbetssätt/tankesätt jag applicerat på mitt arbete är taget från en doktorsavhandling och min handledare önskar att jag fortsätter med detta arbete även på masternivå, vilket gör att det är omöjligt för mig att veta när jag är "klar" och har skrivit "nog"..

Jo men precis, för en del av uppgiften är ju att man ska visa skicklighet gällande att begränsa ämnet så det blir djupt nog, det är ju väldigt svårt om man inte riktigt vet vad som förväntas så sett. Jag tror hur som helst att din uppsats blir hur bra som helst, skulle bli jätteglad om jag fick läsa den när den är klar!
 
Jo men precis, för en del av uppgiften är ju att man ska visa skicklighet gällande att begränsa ämnet så det blir djupt nog, det är ju väldigt svårt om man inte riktigt vet vad som förväntas så sett. Jag tror hur som helst att din uppsats blir hur bra som helst, skulle bli jätteglad om jag fick läsa den när den är klar!
Du har inte lust att korr-läsa den innan inlämning? ^^
 
Fick precis veta att min ena kisse vandrat hem till den gamla gården. Troligtvis för att hitta sina gamla jaktmarker. Så nu måste jag åka dit och hämta honom.

Skit! Hur ska jag göra nu? :(
 
Hej går oro min vän ligger på sjukhuset kan inte sluta att tänka på henne. Vet att hon får den vård hon behöver men ändå.
 
Kan tillägga i tvättdiskussionen att våran badas endast vid behov, dvs väldigt sällan. :D På vintrarna blir det mer men oftast bara bli avsköljd i ljummet/varmt vatten för att bli av med snö och is snabbt efter jakt. Sommartid badar han visserligen mycket i sjöar men jag tvättar honom sällan. :D
Jag hade bara tänkt bada han vid behov som igår då han rullade sig i skit så han var kletig hela han och inte bada för badandets skull .Skulle inte tro att det var sista gången jag får tvätta av honom skit då han verkade gilla det och att han luktade så gott att han försökte kleta ner tanten och mig åxo
 
Blandade känslor efter besöket. Lättad att det inte fanns några betydande förändringar och att jag får fortsätta med mon broms. Men jag är rent utsagt FÖRBANNAD på att de återigen inte hade fått in mina plåtar. De vid mitt sjukhus har alltså inte sett de som togs i samband med min diagnos alls, trots att jag ringt och tjatat om att de måste se till att få hem dem att jämföra med inför senaste MR, jag tror jag ringt tre eller fyra gånger (första gången i slutet av förra året)! Och nu fanns inte de nya plåtarna inne heller... så allt utgår ifrån omdömet röntgenläkaren skrev. Gillade inte neurologen nämnvärt mkt heller. Han frågade knappt vad jag haft för symtom osv.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag har haft några vänner genom åren som ägnar sig åt att ställa in, avboka eller omboka träffar, ibland med kort varsel. Jag funderar...
14 15 16
Svar
313
· Visningar
10 888
Senast: Saeta
·
Kultur Jag och min partner funderar på vad vi vill göra på semestern i sommar, sannolikt kring v. 30. Typ en weekend. Han har aldrig varit...
Svar
18
· Visningar
550
Senast: Ramona
·
Mat Vi är några barndomskamrater som ska ses i GBG för att gå ut och äta och prata ikapp oss om vad som hänt i livet sen sist sas. Bodde i...
Svar
6
· Visningar
362
Fritid Ja, som rubriken säger... Jag är inte jägare, och är den där stadsbon som på sin höjd varit ute på svampplockning som barn (:p). Så...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
3 651
Senast: skogaliten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp