Vad gör vi nu då? Del XCII

Status
Stängd för vidare inlägg.
I dag tog vi med Camilla till en vitloks festival, det ar inte KLOKT sa mycket man kan gora med vitlok :confused:
sedan rakade vi bli med bil igen. YAY ... den ar inte ny, eller ens nastan ny som den forra, men den ar battre utrustad och betydligt battre som "dogmobil" an vad jag haft forut. Och den ar oerhort valhallen och fin for sin alder ... Jag ar supernojd och enormt lattad att ha en bil dar jag far plats med alla hundar jag behover ha med mig igen.

IMG_5876.JPG
 
Behöver ta ett snack med min rygg. Den är inte glad med livet och gör sitt bästa för att tala om det för mig.
 
Uttråkad. Vaknade hyfsat tidigt. Har städat. Gått en sväng med hundarna. Hamnat hos morsan. Sitter nu i soffan, har ätit massor och vet inte vad jag ska hitta på. Kan inte ägna en hel dag åt att äta även om det just nu lockar :grin:
 
Alltså hela stan är översållad av valaffischer. Såg från mitt fönster när jag var uppe och stängde fönstret att Moderaterna var igång redan vid 02. Det ser nästan löjeväckande ut
 
Alltså hela stan är översållad av valaffischer. Såg från mitt fönster när jag var uppe och stängde fönstret att Moderaterna var igång redan vid 02. Det ser nästan löjeväckande ut
För en gammal politisk räv är det lite av karnevalsstämning när de kommer upp. :D

Valaffischernas vara elelr icke vara diskuteras ju. Men jag tycker att de hör till. Ungefär som en ejäl reklamkampanj som tapeterar stan, så gör valafischerna att alla känner att valet är nära förestående.
 
För en gammal politisk räv är det lite av karnevalsstämning när de kommer upp. :D

Valaffischernas vara elelr icke vara diskuteras ju. Men jag tycker att de hör till. Ungefär som en ejäl reklamkampanj som tapeterar stan, så gör valafischerna att alla känner att valet är nära förestående.

Dock sunkigt när de inte städas bort sen utan ligger och skräpar runt halva stan.
Moderaterna har på riktigt tapetserat hela kvarteret under natten. Någon L-affisch sticker fram här och var. Tänker att de kunde ju sparat någon affisch till mer sossetäta områden då de fick typ närmare 50% i mitt valdistrikt förra valet.
 
För en gammal politisk räv är det lite av karnevalsstämning när de kommer upp. :D

Valaffischernas vara eller icke vara diskuteras ju. Men jag tycker att de hör till. Ungefär som en rejäl reklamkampanj som tapeterar stan, så gör valafischerna att alla känner att valet är nära förestående.
Detta är en gammal favorit från ett tidigare EU-val. Gjord med viss kärlek :)

Och ja, jag har visat den för Fredrick :D
10247195_573035739476966_6042098889317998350_n.jpg
 
Ligger på soffan tillfälligt och väntar på att pms smärtan ska släppa , den är inte rolig denna rundan . och katten ligger på sin soffa på sin filt
 
Här regnar det också hela dan.
Var ut och hämta lite kvistar och maskrosblad. De växer bra nu efter allt regnade igen.
Städade hos landisarna, bytte kvistar och utfodrade dem. Gjorde vb i ett kar.
Nu mest slösurfing
Har packat frukostpåsen, packat ner arbetskläder och tagit fram nya kläder - för i morgon är det jobbardag igen...:meh:
 
Härjade just lite på ett barn så hon red min supersvåra ponny på tygeln emellanåt. Jätteduktig! Försöker nu bestämma om jag ska rida en häst till eller ta kväll och vila upp mig inför imorgon. Mitt knä har börjat bråka med mig. Blir tokig, för det gör SKITONT vid belastning. Har inte riktigt den uthålligheten i bålen som krävs för att rida utan stigbyglar så länge som hästen skulle behöva...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 707
Senast: Badger
·
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 062
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 393
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 105

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Köpa hus
  • 🥂 VALBORG 🍾

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp