Vad gör vi nu då? XCIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag måste köpa ny telefon :crazy: och jag är helt vilse i denna djungel av maniska magiska manicker som finns att tillgå :o
Min teknikfientliga syster köpte just en Iphone :eek:. Det hade jag aldrig trott om henne, hon har kört med en sån där fäll-upp telefon i alla år. Nu får man sitta i telefon med henne o förklara hur den används :meh:
 
Min teknikfientliga syster köpte just en Iphone :eek:. Det hade jag aldrig trott om henne, hon har kört med en sån där fäll-upp telefon i alla år. Nu får man sitta i telefon med henne o förklara hur den används :meh:
Min fällup gav upp tyvärr så jag fick en gammal Iphone av en bekant för drygt ett år sedan men nu gav den också upp :down:
Så nu var det väl lika bra att köpa en ny antar jag. Jag har dock hyfsad koll på hur en Iphone funkar ...tror jag :cautious: ;)
 
Sant. Men jag har 300 kr på kontot och det ska räcka till läkare, hovslagare och mediciner. Så även om jag vill går det inte.. Min kiro är inte ansluten till landstinget. Och friskvården från jobbet tar minst en månad att få tillbaka (tror inte jag har nåt kvar heller..).
Ekonomin är inte på topp efter alla sjuka djur... :( Den var inte på topp innan heller men nu är den verkligen körd i botten.

Tufft! Hoppas det lättar framöver och prioritera dig själv då!
 
Fasen vad jag känner stress i kroppen. Vad är fel och var kom det ifrån? Var det gårdagens intensiva arbetsdag som satte sig i kroppen? Vet ej.
 
Luften ar sa dalig i dag att mina ogon svider och jag hostar och nyser oavbrutet fast jag inte varit ute annu. Bilen som tvattades har ett asklager, som ett ganska tjockt dammlager, en dag senare. Jag riktigt ogillar skogsbrander. :down: Hoppas de slacker den nya branden i narheten fort.
 
Luften ar sa dalig i dag att mina ogon svider och jag hostar och nyser oavbrutet fast jag inte varit ute annu. Bilen som tvattades har ett asklager, som ett ganska tjockt dammlager, en dag senare. Jag riktigt ogillar skogsbrander. :down: Hoppas de slacker den nya branden i narheten fort.
Inte det bästa för hälsan :(
 
Luften ar sa dalig i dag att mina ogon svider och jag hostar och nyser oavbrutet fast jag inte varit ute annu. Bilen som tvattades har ett asklager, som ett ganska tjockt dammlager, en dag senare. Jag riktigt ogillar skogsbrander. :down: Hoppas de slacker den nya branden i narheten fort.
Fy tusan!
 
Bäbishästen hälsar! Jag blir alldeles barnsligt lycklig när jag ser (eller tänker) på henne

20180821_172949.jpg
 
Vilken jävla dag. Kaos när det dök upp en leverans med typ 1000 lådor och butikspersonalen fick springa på lager. Jag vaknade upp idag med ryggskott och hade sett fram emot en chill dag. Hamnade istället i butiken där jag med knapp styrfart kunde masa mig runt. Går även som typ Charlie Chaplin med platta skor så alla har haft roligt åt mig :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Ni med erfarenhet av att hyra ut hus - hur vågar man egentligen kasta sig in i leken och hur ska man förbereda sig? Vi håller mentalt...
2
Svar
38
· Visningar
2 352
Senast: Tiffany
·
Mat Okej hörni, nu vill jag ha lite tips! :) Jag hade tänkt baka lite nu i sommar. Det kommer bli lite tillfällen för fika och jag har...
2
Svar
22
· Visningar
604
Senast: Trott
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 599
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
798

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp