Vad gör vi nu då? XCIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tittar på Cops och ligger på soffan , svärmors katter är ju inte så sociala som min katt som ska ligga på en
 
Konstaterar att det börjar bli dags att plocka fram vintertäcket :nailbiting:

39921082_2373396059344513_5776216905534668800_n.jpg
 
Konstaterar att det börjar bli dags att plocka fram vintertäcket :nailbiting:

39921082_2373396059344513_5776216905534668800_n.jpg
Det verkar oerhort tidigt och lika oerhort KALLT. Brrrr ...

:eek: Det var 94*F har i dag (34.4*C) :cautious: Fortfarande FOR varmt, men prognosen sager att det kommer att ga ner till runt 20*C till helgen och tydligen vander vinden till att komma fran havet sa det bade blir svalare och forhoppningsvis klar luft igen, da det inte brinner vaster om oss just nu. :)
 
Legat konstigt i natt så ryggen är ännu mer öm..
Väntar på att jobbet ska ringa sen ska jag ut och gå en liten sväng. Förhoppningsvis mjukar det upp lite.
Sen ska jag söka nytt jobb. Har kommit ut en tjänst jag är intresserad av. Söka och hålla tummarna. Vill dessutom byta jobb, är lite trött på det jag har även om det är ett bra jobb.
 
Sitter i soffan och äter kardemummabulle från bageriet. Masade mig ut tidigt imorse. Insåg därefter att man kunde onlineshoppa på inredningsbutiken så nu har jag klickat hem porslinshunden!!! OMG. Måste ta bussen till Söder och se om det är rimligt att ta hem den på ngt sätt som inte kräver bil...
 
I förrgår somnade jag vid sju och igår vid 8. Uppenbarligen behöver jag sova.
Varit rätt effektiv på jobbet iaf, även om jag mest längtar efter att åka hem, vira in mig i en filt och inte ta ansvar för något ett par dagar.
 
Trött efter en helvetes natt , gick och på mig i sängen tidigare än särbon , vaknar runt 1 på natten och han snarkar på soffan väcker han ,somnar om vaknar igen vid 3 och han låter som ett godståg fast öronpropparna var i . somnade om igen vid 5 tiden och blev väckt kl 9
 
Jobbat. Är ff sjösjuk efter ålandsresan igår. Min tå värker, och är inflammerad så det blir ingen simning denna vecka heller.
Ska hämta ut paket. Byta vatten hos yngel. Städa hos landisarna
 
Jag har slutat jobba för dagen och funderar på om jag ska åka till stallet och fixa direkt eller om jag ska ta det senare.
 
Jag vill åka hem och sova. Men det får jag inte, måste till tippen och sen hämta lastpallar och rådda med höleveransen.
När det här jäkla höet är på plats kommer jag nog sova i en vecka. Fy så mycket det stressar och tär! Just nu orkar jag inte ens vara glad över de roliga saker som händer med
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Ni med erfarenhet av att hyra ut hus - hur vågar man egentligen kasta sig in i leken och hur ska man förbereda sig? Vi håller mentalt...
2
Svar
38
· Visningar
2 352
Senast: Tiffany
·
Mat Okej hörni, nu vill jag ha lite tips! :) Jag hade tänkt baka lite nu i sommar. Det kommer bli lite tillfällen för fika och jag har...
2
Svar
22
· Visningar
606
Senast: Trott
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 599
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
798

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024
  • Bra blötmat

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp