Bukefalos 28 år!

Vad gör vi nu då? XCIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Inne och tar en paus med Buke, hund i knäet och en kaka. Laddar för att ge mig ut och köra truck...

Får snart be chefen om ett truckförarkort. Blåser halv storm ute precis lastat av 32 pall som jag nu ska stuva in på lagret med truck....

kommer ta lååååång tid.
 
Råkade dricka två glas vin till lunch. Träffade på en DJ jag känner lite ytligt och det var högst angenämt. Var sedan tvungen att dra ner en sväng till jobbet. Kände mig fullare än jag var. Chefen var dock road.
 
Misärsjuk. Inte så trött att jag sover, men inte mkt piggare. Allt är för jobbigt och inget riktigt bra.
Glass och hoppning just nu.
 
Igår kväll var vi tvungna att räkna på och göra en ny beställning till jobbet. Det tar lite tid att räkna på allt etc. Jag och siffror är inte polare normalt. Igår hade jag kunnat somna sittande vid köksbordet.
Idag kom bud med sköldkörtelmedicinen. Halleluja!
Idag har jag knappt orkat upp ur sängen. Hoppas skiten vänder snart nu!
 
De har äääntligen börjat tömma ladan och området runt. Det skulle varit tom för 2 mån sen. När det är tomt kan vi flytta våra saker vi magasinerat i blivande kiropraktor-kliniken och påbörja ombyggnation av den.
Då kan vi få igång kliniken, ha gästplatser i eget hus etc. När det är klart kan vi börja fundera på att bygga om ladan och flytta hit lagret med.
 
Just nu är jag så jäkla glad :banana:
Det var en kille som jobbade bara över sommaren på mitt jobb, som jag hamnade att lära upp. Det var den första jag fick lära upp och vi klickade så otroligt bra. Han var en perfekt elev och blev snabbt omtyckt av alla på jobbet. Vi är extremt olika på alla sätt, men han är så lättpratad, rolig och helt underbar som person och dessutom blev han snabbt riktigt duktig på alla arbetsuppgifter. När han slutade så blev det så deppigt att jag fick tårar i ögonen och såklart har han varit väldigt saknad sen dess.

Igår hörde han av sig för att kolla om det fanns möjlighet att han började jobba igen, för hans "efter sommaren-planer" hade inte gått som planerat. Såklart inte kul när det inte går bra, meeeen det innebär att han redan IMORGON är tillbaka på jobbet! Jag fick sms om det för någon minut sedan! :bump::bump::bump::bump: ÅH vad kul det ska bli, om jag nu inte råkar krama ihjäl honom när han kommer :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Ni med erfarenhet av att hyra ut hus - hur vågar man egentligen kasta sig in i leken och hur ska man förbereda sig? Vi håller mentalt...
2
Svar
38
· Visningar
2 289
Senast: Tiffany
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 556
Hemmet Vi har mycket Råkor där jag bor och nästan varje morgon har jag fågelskit på fönstren. Nu pratar vi inte om lite skit, utan mycket...
Svar
2
· Visningar
227
Senast: ufot
·
Kropp & Själ Är permanent sjukskriven på 75% sedan många år tillbaka pga fibromyalgi. Jobbar 25% men jag mår verkligen inte bra. Tröttare än...
Svar
8
· Visningar
1 522
Senast: Angel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Barmarksdrag/canicross
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp