Bukefalos 28 år!

Vad gör vi nu då? XCIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har fan letat igenom halva London efter en jacka. Hittat nada.. Jo en snygg i skinn, men jag vill inte ha skinn. Ska det vara så svårt att hitta en snygg, funktionell, inte för dyr jacka? Känner att min illgröna McKinley inte riktigt gör sig till finklänning, även om den är både snygg och funktionell.
Tänker kavaj men det känns för uppklätt och opraktiskt utan fickor. Jagj vill ha en lagom höstjacka!
 
Och jag som skulle lägga mig tidigt och har nu den senaste timmen försökt att ignorera brandvarnaren men nej nu pipper den med kortare mellanrum. Irriterande :meh: får ta och hämta stegen och byta batteri.
 
Jaha... Idag åker mannen på en weekend-resa till USA. Jag är ju tyvärr lite mörkrädd, men annars ska det faktiskt bli lite skönt att få rå sig helt själv i några dagar :D ! Det enda som egentligen är lite bökigt är att jag måste ta lite längre lunchrast de här dagarna och flänga hem och fixa med hästar, hund och katt. Men det är bara fyra dagar det rör sig om i denna omgången, så det är ingen större fara.....
 
På jobb och känner mig ruggigt effektiv.

Fick dessutom beröm av kollegan att det såg så fint ut på lagret :banana: Tja det märktes nog att jag spelat en del tetris när jag fixade runt med trucken. Fick extra pluspoäng för att jag tog hand om allt skräp med en gång.

Tyvärr gjorde gårdagens bravader att jag ligger lite efter men känner mig sjukt effektiv och redan fått gjort massor så nu är det fruktstund och bukepaus
 
Jag känner mig som människa idag!:banana:
Mått piss i natt och svettats och haft frossbrytningar om vartannat men nu är det på rätt väg!
Skrattade så jag nästan kissade på mig i morse med när jag läste detta
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20180920-091704_Facebook.jpg
    Screenshot_20180920-091704_Facebook.jpg
    237,5 KB · Visningar: 96
Gjort en förlustanmälan på mitt körkort, också en sysselsättning när man kommer hem från jobbet. Snart fixa något ätbart
 
Är trött. I både kropp och knopp :cry:
Igår kväll var det månadsmöte i föreningen (akvarie). Det var kul, men samtidigt mkt jobbigt för mig, pga min sociala fobi. När jag väl var hemma, efter 4 timmar ca, var jag helt slut. Eftersom jag spänner mig så mkt...:( Sedan tar det flera timmar att "varva" ner igen:(
Jag vet inte hur jag ska göra för att det ska bli bättre. Och får ingen hjälp från Vc mm:mad:
 
Har jobbat idag, efter har varit ledig och sjuk ett tag.
Det var samma gamla gnäll och skit-prat, som vanligt.
Orkar inte höra sådant:(
 
Efter en satans tuff dag på jobbet så tänker jag inte greja i gamla lägenheten
Ska gå hem och sova typ
Har precis haft två timmar utbildning med
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Ni med erfarenhet av att hyra ut hus - hur vågar man egentligen kasta sig in i leken och hur ska man förbereda sig? Vi håller mentalt...
2
Svar
38
· Visningar
2 289
Senast: Tiffany
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 556
Hemmet Vi har mycket Råkor där jag bor och nästan varje morgon har jag fågelskit på fönstren. Nu pratar vi inte om lite skit, utan mycket...
Svar
2
· Visningar
227
Senast: ufot
·
Kropp & Själ Är permanent sjukskriven på 75% sedan många år tillbaka pga fibromyalgi. Jobbar 25% men jag mår verkligen inte bra. Tröttare än...
Svar
8
· Visningar
1 522
Senast: Angel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Valp 2024
  • Barmarksdrag/canicross

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp