Vad gör vi nu då? XCIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vi skulle haft gäster idag. Men vi är båda så galet slut. Så när det skulle blåsa satan här idag hoppades vi lite på att Tokyo-borna skulle tycka det var för läskigt att åka ut till buschen med bil och riskera fallna träd etc.
Det gjorde dem. Vi har legat i sängen halva dagen och halvslummrat. Sjukt skönt!
 
Mellanlandade hemma en sväng, ska åka till barnkalas strax.
Får se hur det blåser på, för är inte sugen på att ha hunden i hundgården om det blir samma fart och livat som i går kväll och inatt.
 
Letar ”lokalt förankrad mäklare” som inte vill ha galen summa pengar för att förmedla köpet av gården enligt bankens villkor.
 
Är hos föräldrarna och ska äta mat, båda bonusbarnen är på världens gnällhumör idag och sambon håller ungefär samma nivå just nu :meh: Har jordens huvudvärk som förhoppningsvis går över med mat och alvedon
 
Jag har varit ute i trädgården och fixat lite idag, men är så seg hela tiden. Kan jag inte få vara pigg någon gång?
 
Naprapattid bokad.... Jag sörjer min högt älskade ex-naprapat, vars händer tyvärr inte håller för yrket.... :( Hoppas på att den nya förmågan är bra, för jag behöver VERKLIGEN en genomknådning av rygg, axlar, nacke, osv osv osv!
 
Har bakat - äppelkaka igen :d Vi ska ha den i morgon till det stora kalaset:sneaky: . Morsan fyllde ju 75 i augusti. Farsan fyller 80 på måndag. Så vi har slagit ihop det. Så en del av morsans släkt + syrran med någon/några ungar kommer i morgon.
Har hämtat nyckeln till lokalen som vi har hyrt, kollat in det.
I morgon ska vi hämta buffén vi har beställt på Citygross.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 450
Kropp & Själ Är permanent sjukskriven på 75% sedan många år tillbaka pga fibromyalgi. Jobbar 25% men jag mår verkligen inte bra. Tröttare än...
Svar
8
· Visningar
1 501
Senast: Angel
·
Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 684
Senast: sjoberga
·
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
791

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp