Vad gör vi nu då? XCIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Känner med dig! Hoppas du kan få hjälp! :heart

När jag mådde dåligt och sjukhuset råkat tabba sig lite för många gånger satte jag min pitbull till pappa på att jaga dem. När det inte funkade så eskalerade han uppåt till chef till chefens chef etc tills han nådde toppen. Då hände det saker väldigt fort.

Kanske du har någon ettrig person som orkar ta fighten åt dig?
Haha, jag är nog den ettrigaste i min närhet faktiskt. Jag drar mig inte för att ringa och tjata, men har inte riktigt kommit till nivån att jag eskalerar vidare till någon chef. :)
 
Blev överraskad tidigare idag av ett åskoväder. Först jättefint väder. Sen från ingenstans blev det storm och åska och lyckades pränta in en uteritt precis då :down:
Har mest lust att gå och lägga mig just nu men ska dra på mig jackan för att gå ut med professorn och kvällsfodra.
 
Undrar om jag börjar bli gammal när jag redan vid niosnåret funderar på om det börjar bli läge att gå och lägga sig.
 
Bälgar i mig te. Hemma idag med, är jävligt less på detta nu. Mina hästar med.
Men nej, får ta det lugnt som f-n och vila idag med. Vill ha en stor godispåse men orkar inte åka in och handla..
 
Funderar på om mitt riktigt vidriga humör idag beror på kortisonet, att jag varit sjuk i över två jävla veckor, pms, mänsklighetens totala oförmåga att använda sina hjärnor eller allt ovanstående.
Tror på det sistnämnda.
 
Min största landis, Roger, var död igår.:cry: Så han är begravd i skogen bredvid mina favorit kampar...
R.I.P Roger
Mobilbilder 1618.jpg
 
Blev lite chockad igår när jag såg att Roger var död.
Men jag ska antagligen få hem 2 stora omplaceringssnäckor i nästa vecka:bow:
Så nu får Roy gå med Uffe i hans balja. Och småttingar i den stora baljan.:)
 
Passade på att plocka lite äpplen (ligger i drivor på jobbet) i en "paus" (medan tvättmaskin och torktumlaren blev klar) på jobbet.
Min KP hämtade mig sedan. Vi åkte till Återbruket, där de hade 75% på husgeråd. Köpte bestick och glass till jobbet, en hel kasse full för 23 kr:banana:Så det ska jag ta med i morgon bitti.
Sedan åkte vi till Djurhobby, som öppnade idag efter en fullrenovering av hela lokalen efter en brand i somras
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 372
Kropp & Själ Är permanent sjukskriven på 75% sedan många år tillbaka pga fibromyalgi. Jobbar 25% men jag mår verkligen inte bra. Tröttare än...
Svar
8
· Visningar
1 475
Senast: Angel
·
Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 545
Senast: sjoberga
·
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
746

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Mat till kräsen liten valp
  • Akvarietråden IV
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp