Bukefalos 28 år!

Vad gör vi nu då? XCIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Här händer ingenting. Jag ligger på soffan och undrar var lusten att göra saker tog vägen. Jag skulle förvisso vilja rida men har inte tillgång till någon häst.
 
Den nya naprapaten var inte som den gamla, men den tanken har jag gett upp... Däremot var hon hårdhänt - på ett bra sätt - och just nu känner jag mig lulligt och skönt avslappnad (visst, jag HAR druckit lite vin också ;) ) . Men jag känner igen kroppströttheten som brukar följa en BRA naprapatbehandling, och den finns här...... :)
 
Produktiv dag idag med jobb, läkare, shopping, hämta och köpa en träningscykel, hämta paket, mer jobb etc. Sambon var med på det mesta. Han/vi båda är så jävla sjuk i huvudet. Så vi har skrattat tills vi grinat typ konstant. Vi borde nog låsas in. Var förbi en ÅF som smittades och bröt ihop hon med.
Nu har jag rasat i säng med täcke, filt med armar och Vovvi som mössa för att värma mig.
 
Gah.
Var sjuk ett par dagar och har några timmars sjänstledigt. Det gjorde att lönen bara med ett par tusenlappar överstiger månadens ovanligt stora hög fakturor.
Min ryggmärg säger att jag ska ha panik över ekonomin. Vilket jag inte behöver. Men vad hjälper det när jag mår illa över att idag behöva springa in på butiken och köpa en plocksallad till lunch.

Dumma ologiska huvud.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Ni med erfarenhet av att hyra ut hus - hur vågar man egentligen kasta sig in i leken och hur ska man förbereda sig? Vi håller mentalt...
2
Svar
38
· Visningar
2 034
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 466
Hemmet Vi har mycket Råkor där jag bor och nästan varje morgon har jag fågelskit på fönstren. Nu pratar vi inte om lite skit, utan mycket...
Svar
2
· Visningar
170
Senast: ufot
·
Kropp & Själ Är permanent sjukskriven på 75% sedan många år tillbaka pga fibromyalgi. Jobbar 25% men jag mår verkligen inte bra. Tröttare än...
Svar
8
· Visningar
1 506
Senast: Angel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden IV
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp