Vad gör vi nu då? XCIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag försöker lugna ner mig efter den helt galet spännande omhoppningen. Helt makalöst! Jag tror inte jag sett Fredrik rida förut heller men det var lite speciellt att se då han tidigare tävlade med Mondrix som jag sedan var medryttare på.
 
Funderar på om jag orkar gå och dra upp markisen i bonusdotterns rum, eller om den klarar sig i blåsvädret utan att gå sönder. Oklart om man kan dra upp den utan att väcka henne också.
 
Mine MINE mahahhahaha

20180922_101537.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är admin för jobbets Facebooksida och har stött på lite problem. Chefen, vars privata e-mail är kopplad till sidan, har slutat och...
Svar
11
· Visningar
485
Senast: tott
·
Kropp & Själ Hjälp! Jag har stopp i båda öronen och får inte bort det. Hör knappt någonting och jag börjar universitet i morgon! Vad gör jag? Har...
Svar
5
· Visningar
441
Senast: Mirre
·
Hemmet Mobilberoende-tråden fick mig att tänka på att jag i princip varje dag fastnar i mobilen direkt på morgonen, en vana jag gärna blir av...
Svar
12
· Visningar
400
Senast: Rugge
·
Hemmet Ni med erfarenhet av att hyra ut hus - hur vågar man egentligen kasta sig in i leken och hur ska man förbereda sig? Vi håller mentalt...
2
Svar
38
· Visningar
2 784
Senast: Tiffany
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp