Vad gör vi nu då? XCIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
:eek:

Äh - han verkar skitduktig på att fota så glöm det. :D

Körde på taktiken "don't mention the war" ;)

Han är verkligen grym! Vi plåtade ett samarbete idag. Gissa märket? ;)

gudruncollage.jpg
 
Min kamphona, Mona, är sjuk, i bukvattensot :cry: Skickade bilder till en kompis i min akvarieförening som bekräftade mina misstankar.
Tyvärr obotligt, så hon lär dö om några dar. :cry:Isolerade henne i en egen bytta direkt i tisdags när jag såg att hon var hängig och svullen om magen.
Hennes kompisar (5 honor till och ottosar) är normala och pigga, så jag hoppas på att det inte har spridit sig i hela karet...:crazy:
 
Jag tog ledigt i eftermiddags och stack och plockade svamp med Vovvi. Jättehärligt! Jag fick med mig lite svamp hem iaf även om det sur ut som en alkis dragit fram med en jordfräs pga vildsvinen.
Sen fick jag feeling och målade lite.
Nu ligger jag med datorn i knät i tv-soffan och glor på Idol. Jag har förvandlats till någon pensionärseremit nu när det är så mkt jobb.:laugh:
 
Afterworkade på SPA. Avstod från massage eftersom jag inte är riktigt säker på hur kroppen skulle reagera med alla mediciner jag petar i mig just nu samt min sköra hud. Men simmade och badade, åt god plockmat, badade bastu och njöt i det stora hela.

Vi kom överens om att göra om det. :D
 
Fick plötsligt energi och lust att träna lite, men det är läggdags om typ tio minuter, så dålig idé. Och på morgonen kommer jag ha lika mycket spänst och energi som en överkörd grävling, så...
Varför måste jag vara en nattuggla när livet tvingar mig till en morgonlärka?
 
Börjar bli nervös! Tänk om ponny visar sig från sin sämsta sida :nailbiting: Fast på sätt och vis kan det vara bra, då får de ser hur hon är när hon är bråkig. Men jag vill ju att det ska fungera! Samtidigt vill jag inte skiljas från min pärla.. Men jag måste nog. Aaaah, för mycket känslor!
 
Börjar bli nervös! Tänk om ponny visar sig från sin sämsta sida :nailbiting: Fast på sätt och vis kan det vara bra, då får de ser hur hon är när hon är bråkig. Men jag vill ju att det ska fungera! Samtidigt vill jag inte skiljas från min pärla.. Men jag måste nog. Aaaah, för mycket känslor!
jobbigt :(
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
791
· Visningar
41 859
Senast: Avalbane
·
Tjatter Finns det några kedjor där personalen kan göra 20tals make up? Typ Kicks, Lyxx etc? Ev att det blir något sådant partaj framöver och jag...
Svar
0
· Visningar
185
Senast: Rie
·
Mat Kan inte va enda som sug på grytor nu till hösten? :d 🍂 Jag gör ofantligt lite grytor, typ bara Kalops. :rofl: Så känner behöver...
2
Svar
28
· Visningar
1 585
Senast: Linta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp