Vad gör vi nu då? XCIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Finns det ens vilda påfåglar i Sverige :confused: ??

Håller på att vänta på att korvarna ska koka färdigt. Dricker te. Söders höjder.
Mötte jaktlaget ute vid utsläppet. Önskade de en god jakt.
Har en hel del grejer på att göra listan denna vecka som fortfarande inte är färdiga så idag blir det att ta tag i de bitarna. Sen om jag hinner fixa mer med veden idag. Segt men måste göras.
 
Tur att man har ögonen med sig.... Höll på att betala 90 kr för en "papaya, stor" idag. Bara det att det var en butternut pumpa på extrapris, som kostade 20 kr...... :p Om man är osäker på en produkt, då är det väl ändå bättre att fråga kunden i stället för att gissa helt fel :confused:???
 
Så trött på all negativitet....

Sitter i bilen med vänner och gömmer mig i baksätet. Vilda diskussioner om hur alla är idioter och hur dåligt allt är...

Orkar inte med detta blir på dåligt humör själv. Vet inte om jag är extra känslig nu men allt detta klagande och negativitet får mig att slå bakut.

För i helvete var lite glad!
 
Nu har jag bara en häst. Imorgon åker vi och lämnar Nina hos fodervärden. Blandade känslor, jättebra fodervärd med trevliga värderingar och passade suveränt ihop med hästen men jobbigt att lämna iväg henne...
Jag får tänka positivt, det kommer bli bra!
 
Nu har jag bara en häst. Imorgon åker vi och lämnar Nina hos fodervärden. Blandade känslor, jättebra fodervärd med trevliga värderingar och passade suveränt ihop med hästen men jobbigt att lämna iväg henne...
Jag får tänka positivt, det kommer bli bra!

Förstår att det är jobbigt :heart :heart :heart
 
Nu har jag bara en häst. Imorgon åker vi och lämnar Nina hos fodervärden. Blandade känslor, jättebra fodervärd med trevliga värderingar och passade suveränt ihop med hästen men jobbigt att lämna iväg henne...
Jag får tänka positivt, det kommer bli bra!
:heart
 
Då var stallplats till gammelman ordnad :up: Han flyttar imorgon han med.
Håller på att packa alla grejer till fodervärden, herregud vad saker jag har! Kommer bli alldeles tomt i sadelkammaren.

Men nu känns det lite bättre, fortfarande jobbigt men ändå bra. Nu ska det bara lösa sig med jobb också sen är livet lugnt igen.
 
Dricker vin, snart äta tacos. Har sådan tentaångest, tentan är 22/10, tycker jag inte kan någonting . Jaja inget mer plugg ikväll
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
791
· Visningar
41 745
Senast: Avalbane
·
Tjatter Finns det några kedjor där personalen kan göra 20tals make up? Typ Kicks, Lyxx etc? Ev att det blir något sådant partaj framöver och jag...
Svar
0
· Visningar
185
Senast: Rie
·
Mat Kan inte va enda som sug på grytor nu till hösten? :d 🍂 Jag gör ofantligt lite grytor, typ bara Kalops. :rofl: Så känner behöver...
2
Svar
28
· Visningar
1 584
Senast: Linta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp