Vad gör vi nu då? XCIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är så ledsen pga min sk "vän":cry:
Hon har lurat av mig massor av pengar och saker, hela tiden sedan jag först träffade henne.
Har utnyttjat mig pga att jag har svårt att säga nej.
Har ringt mig 5.30 på mobilen, även helger (6.30).
Nu sist i tisdags då skövlade hon ett kar på jakt efter MINA räkor, som jag fick fixa iordning efteråt. Alla räkorna tog hon, + lite annat. Även mina nya fina räkor i nya karet.
Hon lurade av mig medicin också, Stesolid.
Fast jag har blockat henne på Fb och min mobil, så ringer hon på hemtelefonen
I morgon ska jag prata med ordförande i föreningen, för jag vill INTE ha mera kontakt med henne mer...
 
Ligger i soffan och är nära på pissnitad efter ett HALVT glas rött vin som jag fått från jobbet. Jäklar det var kräm i det vinet. Inget jag kommer dricka igen.

Jag vet att jag har choklad hemma nu och funderar på om jag är tillräckligt sugen för att lyfta på mig och gå ut och hämta den.
 
Är så ledsen pga min sk "vän":cry:
Hon har lurat av mig massor av pengar och saker, hela tiden sedan jag först träffade henne.
Har utnyttjat mig pga att jag har svårt att säga nej.
Har ringt mig 5.30 på mobilen, även helger (6.30).
Nu sist i tisdags då skövlade hon ett kar på jakt efter MINA räkor, som jag fick fixa iordning efteråt. Alla räkorna tog hon, + lite annat. Även mina nya fina räkor i nya karet.
Hon lurade av mig medicin också, Stesolid.
Fast jag har blockat henne på Fb och min mobil, så ringer hon på hemtelefonen
I morgon ska jag prata med ordförande i föreningen, för jag vill INTE ha mera kontakt med henne mer...
Har hon stulit av dig?! Polisanmäl!
 
Och så har jag en låt på huvet som jag inte vet vad den heter men är förmodligen 90-tal eller tidigt 00-tal. Dutti du dutti du. Dutti du. I still belive in you’re eyes. -nånting nånting-
Ska se om jag hittar låten för blir svårt att somna med den ringande hela tiden
 
Och så har jag en låt på huvet som jag inte vet vad den heter men är förmodligen 90-tal eller tidigt 00-tal. Dutti du dutti du. Dutti du. I still belive in you’re eyes. -nånting nånting-
Ska se om jag hittar låten för blir svårt att somna med den ringande hela tiden
Letting go (dutty love) sean kingston, nicki minaj :laugh:
 
Är så ledsen pga min sk "vän":cry:
Hon har lurat av mig massor av pengar och saker, hela tiden sedan jag först träffade henne.
Har utnyttjat mig pga att jag har svårt att säga nej.
Har ringt mig 5.30 på mobilen, även helger (6.30).
Nu sist i tisdags då skövlade hon ett kar på jakt efter MINA räkor, som jag fick fixa iordning efteråt. Alla räkorna tog hon, + lite annat. Även mina nya fina räkor i nya karet.
Hon lurade av mig medicin också, Stesolid.
Fast jag har blockat henne på Fb och min mobil, så ringer hon på hemtelefonen
I morgon ska jag prata med ordförande i föreningen, för jag vill INTE ha mera kontakt med henne mer...
Polisanmäl! Hon låter absolut inte som en trevlig och pålitlig person och att hon stjäl av dig är, och framförallt medicin, låter ju både otrevligt och framförallt obehagligt. Stesolid är ju dessutom narkotiksklassat så det tyder ju på att personer har, eller alla fall verkar ha, drogproblem. Nej fy, håll dig långt därifrån. Du borde kunna få henne spärrad på hemtelefonen också om du kontaktar din operatör.
 
Polisanmäl! Hon låter absolut inte som en trevlig och pålitlig person och att hon stjäl av dig är, och framförallt medicin, låter ju både otrevligt och framförallt obehagligt. Stesolid är ju dessutom narkotiksklassat så det tyder ju på att personer har, eller alla fall verkar ha, drogproblem. Nej fy, håll dig långt därifrån. Du borde kunna få henne spärrad på hemtelefonen också om du kontaktar din operatör.
Har Telia
 
Polisanmäl! Hon låter absolut inte som en trevlig och pålitlig person och att hon stjäl av dig är, och framförallt medicin, låter ju både otrevligt och framförallt obehagligt. Stesolid är ju dessutom narkotiksklassat så det tyder ju på att personer har, eller alla fall verkar ha, drogproblem. Nej fy, håll dig långt därifrån. Du borde kunna få henne spärrad på hemtelefonen också om du kontaktar din operatör.
Hon har varit missbrukare
 
Då var det jobb igen. Har väl en halvdag att göra ungefär. Ett jobb har jag satt ut typ tre gånger tidigare.. Lite segt att göra det igen.

Sitter och tittar på katten som leker med en yeeow boll (tygboll med kattmynta). Hon verkar rätt nöjd.

Känns så konstigt att inte ha några hästar att släppa ut..
 
På jobbet och försöker återhämta mig efter helgen. Gått i 180 fast jag tycker inte jag fått något vettigt gjort egentligen.

Precis gått igenom min mail, druckit te, räknat om lite på lagret för att kunna göra en beställning.

Nu sitter jag och beslutar om vilket jag ska ta tag i först.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
839
· Visningar
44 999
Tjatter Finns det några kedjor där personalen kan göra 20tals make up? Typ Kicks, Lyxx etc? Ev att det blir något sådant partaj framöver och jag...
Svar
0
· Visningar
185
Senast: Rie
·
Mat Kan inte va enda som sug på grytor nu till hösten? :d 🍂 Jag gör ofantligt lite grytor, typ bara Kalops. :rofl: Så känner behöver...
2
Svar
28
· Visningar
1 586
Senast: Linta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp