Bukefalos 28 år!

Vad gör vi nu då? XCIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tittar på en dokumentär av Louis Theroux om "äktenskapsförmedlingar" i Thailand... Det är så att jag blir illamående, men kan inte låta bli att titta ändå. Fysjutton vilken tur att jag är född i Sverige där det inte finns någon risk att hamna i sådant där!
Var finns den?
 
Var finns den?
Vet inte! Hos morsan finns en kanal som heter BBC Brit och de sänder lite allt möjligt, däribland en hel rad med olika dokumentärer av just Louis Theroux (som jag tycker är jäkligt bra). Spelade in det på boxen när det gick för några dagar sedan men tittade först nu.
 
Vet inte! Hos morsan finns en kanal som heter BBC Brit och de sänder lite allt möjligt, däribland en hel rad med olika dokumentärer av just Louis Theroux (som jag tycker är jäkligt bra). Spelade in det på boxen när det gick för några dagar sedan men tittade först nu.
Ok, undrar om inte jag har den. Får kolla.
 
Ok, undrar om inte jag har den. Får kolla.
Gör det! Han har gjort dokumentärer om alla möjliga märkliga människor/grupper i USA och runt på lite alla möjliga platser i världen. De där dokumentärerna brukar visas om och om igen med jämna mellanrum, så bara man har BBC Brit så är det lätt att lyckas se dem :)
 
Gör det! Han har gjort dokumentärer om alla möjliga märkliga människor/grupper i USA och runt på lite alla möjliga platser i världen. De där dokumentärerna brukar visas om och om igen med jämna mellanrum, så bara man har BBC Brit så är det lätt att lyckas se dem :)
Var det han som gjorde en om den homofobiska ultrareligiösa familjen i USA? Jag fick stänga av, höll på att få en stroke.
 
Pga dem! Det var ju fruktansvärt att se.
Verkligen... Det är lite så med alla hans dokumentärer, alltid med helt utflippade personer. Men jag tyckte nästan att de thailändska brudarna var värre... Ett som däremot inte var speciellt jobbigt att se var ett om dementa personer, det var bara intressant. Har ett inspelat program med ätstörningar också, men det har jag inte vågat titta på än. Misstänker att det kan bli lite väl...
 
Verkligen... Det är lite så med alla hans dokumentärer, alltid med helt utflippade personer. Men jag tyckte nästan att de thailändska brudarna var värre... Ett som däremot inte var speciellt jobbigt att se var ett om dementa personer, det var bara intressant. Har ett inspelat program med ätstörningar också, men det har jag inte vågat titta på än. Misstänker att det kan bli lite väl...
Dementa klarar nog inte jag just nu, men både Thailand och ätstörningar låter intressant för mig.
 
Usch vad trött jag är! Jobbig dag.. Vill egentligen krypa ner i sängen men då kommer jag somna och vakna igen vid typ tre och inte kunna somna om.
Får hålla mig vaken ett tag till.

Kollar efter en ny laptop. Snark!
 
Lyssnar på ljudbok och dricker kaffe. Barnen kollar sina surfplattor och maken är ute och plöjer. Snart ska vi alla fyra gå ner till gymmet innan vi tar kvällen :)
 
Usch vad trött jag är! Jobbig dag.. Vill egentligen krypa ner i sängen men då kommer jag somna och vakna igen vid typ tre och inte kunna somna om.
Får hålla mig vaken ett tag till.

Kollar efter en ny laptop. Snark!

Vad har du för budget? ASUS senaste finns på Elgiganten och de är riktigt nice.
 
Har jobbat ett par timmar idag. Det var dött som i graven och höll typ på att somna innan ngn flippade på serveringen och kastade ut en vinglaska på våningen under pga ngt slags mental breakdown. Trodde först att ngn gammal lampa släppt och ramlat ner, så pass mkt smällde det. Vaknade gjorde man ju definitivt :p

Nu sitter jag i soffan med ett glas rödvin. Gjorde en pasta på lite rester som blev lite väl mastig, känner mig jäst.
 
Typ så nära gratis som möjligt :angel: jag ska ha den till surfa och skriva cv typ.

Billigaste ASUS:en där kostar 6000 kr men det finns många trevliga billigare ASUS nu på andra ställen eftersom de börjat rulla ut nya modeller. Jag letar själv just nu så det är därför jag har koll :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Är otroligt dålig på detta o aldrig sålt eller köpt bostad innan. (en gång bara såklart på nuvarande bostad) Kan ngn reda ut mina...
2
Svar
20
· Visningar
535
Senast: gullviva
·
Svar
1 210
· Visningar
65 931
Senast: Enya
·
Tjatter Finns det några kedjor där personalen kan göra 20tals make up? Typ Kicks, Lyxx etc? Ev att det blir något sådant partaj framöver och jag...
Svar
0
· Visningar
195
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp