Vad gör vi nu då? XCIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag kom på att jag behöver tvätta håret... suck. Men om jag inte orkar tvätta håret orkar jag nog inte jobba heller och nu får det vara nog med förkylning...så det så!
 
Jaha nu ringde facket. De håller på att diskutera hur mycket företaget ska köpa ut mig för :o Känns jättekonstigt...
 
Jobbar hemma i två veckor nu pga avstägningen på e6an och fick ett samtal av chefen nyss som lät lite misstänksam till vad jag sysslar med. Tydligen står min skype som offline efter en uppdatering. Behöver jag nämna att hn använder skypen till att snoka på sina anställda? 😑😑
 
Jobbar hemma i två veckor nu pga avstägningen på e6an och fick ett samtal av chefen nyss som lät lite misstänksam till vad jag sysslar med. Tydligen står min skype som offline efter en uppdatering. Behöver jag nämna att hn använder skypen till att snoka på sina anställda? 😑😑

Då hade jag varit dold hela tiden utom när jag behöver den (och letat nytt jobb) :p
 
Lunchbeslutsångest.. Hungrig som tusan. Något från kebabstället eller thaibuffe?
Det förstnämnda är billigare och blir mätt. Det andra är godare och jag blir proppmätt.
 
Vet inte! Hos morsan finns en kanal som heter BBC Brit och de sänder lite allt möjligt, däribland en hel rad med olika dokumentärer av just Louis Theroux (som jag tycker är jäkligt bra). Spelade in det på boxen när det gick för några dagar sedan men tittade först nu.
BBC Brit är bra! Den står ofta på hemma hos mig :D De har QI! :love:
 
Jag har hittat nåt jag villhöver jättemycket!
Keramikfåglar från rep och lera :love:
Titta bara på dem! :love:
Blåmes-domherre-talgoxe.jpg
 
Har varit ute och plåtat. Folk i kvarteret tyckte nog att det var en aning märkligt att traska runt i lång päls i sommarvärmen förföljd av en svartklädd tatuerad snubbe med gigantisk kamera :D

Tänkte gå ner till stan och kolla i en butik men blev för lat. Häller upp ett glas vin istället och ska snart dra ihop en paj med massa dill och kräftstjärtar. Har en vision att det bör bli gott
 
Funderar på vad jag ska laga till middag. Måste hämta barnen också först bara. Tror det landar på typ bakadpotatis med hemmagjord tonfiskröra.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
792
· Visningar
41 995
Tjatter Finns det några kedjor där personalen kan göra 20tals make up? Typ Kicks, Lyxx etc? Ev att det blir något sådant partaj framöver och jag...
Svar
0
· Visningar
185
Senast: Rie
·
Mat Kan inte va enda som sug på grytor nu till hösten? :d 🍂 Jag gör ofantligt lite grytor, typ bara Kalops. :rofl: Så känner behöver...
2
Svar
28
· Visningar
1 585
Senast: Linta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp