Vad gör vi nu då? XCIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tackade ja till den där hårgrejen mest för att det är najs med gratis färgning hos frissan. Har färgat själv nu och eh det är ju inte lysande jämnt :angel:

Har varit på en shoppingrunda och kom hem med lite spårade grejer. Spontantbokade ett bord för middag kl 22.30 och inväntar en vän för att ladda upp med lite vin innan här hemma
 
Slötittade på Första Dejten på SVT.
En etablerad artist och en Idol-deltagare. Bägge utan några ledtrådar till publiken om vilka de är.
Men kul att se.
Kyllinge kom i alla fall inte med orangefärgad flätad tofs i hakskägget ;) Han såg nästan vanlig ut....
 
Var in på Arkens. Fick 50% på de fiskar jag köpte, och 4 fantomtetror på köpet :banana:
Så det blev koppartetror, glödbandstetror och fjärilar:love:
Koppade in dem när jag kom hem. Är ensam hemma i helgen, päronen har åkt ner till syrran.
Slocknade på soffan efter lunch, sov där nog 2 timmar.
Sedan har jag gjort vb hos corys yngel. Där var det bara en vid liv:cry:, men byttan har nog stått för varmt bredvid ett kar. Så nu står byttan på golvet tvs. Flyttade över de nya äggen dit. Och nu är de igång och leker igen, mina albinos:meh::cautious:
Har tömt och städat ur ett kar. I morgon em ska jag sätta igång det, med soil för räkor. Ska få hem fina räkor i nästa vecka, som INTE min ex kompis ska få ta:devil:
Firrarna ska nu få lite lördagsgodis = räkmix och mygglarver.
Sedan blir det natta zooet, kvällsfika och dumburken. Så mkt bättre börjar idag:love:
Sedan gå och sova, ska upp 5 i morgon med
 
Tackade ja till den där hårgrejen mest för att det är najs med gratis färgning hos frissan. Har färgat själv nu och eh det är ju inte lysande jämnt :angel:

Har varit på en shoppingrunda och kom hem med lite spårade grejer. Spontantbokade ett bord för middag kl 22.30 och inväntar en vän för att ladda upp med lite vin innan här hemma
Middag kl 22:30 :eek: ???? Nu känner jag mig GAMMAL..... :p
 
Och nu sitter nörden här och släktforskar på bibeln jag köpte..... ;) Fascinerande detta att en bibel som startar sitt liv hos en familj i Arboga i slutet av 1800-talet hamnar på en loppis i norra Skåne år 2018. Jag håller nu på att följa familjen efter att mannen har dött. Är just nu i Trelleborg. Detta är bättre än TV..... :D
 
Vaknade med världens huvudvärk och förkyld. Sambon gav mig en kiro-snyting. Då lättade huvudvärken en del. Så vi släpade oss ut i skogen och plockade svamp. Nu är jag sämre och har lagt mig i sängen och jobbar lite och lyssnar på Gagas filmmusik till A star is born. Den vill jag se!
Sambon lagar mat. Blir ngt smarrigt med svampen. Juuum!
 
Vi sitter och pratar om män. Jag vill ha en tjock alkoholiserad man görna med ett gods. När jag går ut verkar jag mest få napp av typ serbiska maffian
Men en äkta maffioso-boss då? ;)
1540061957008.png
 
Var in på Arkens. Fick 50% på de fiskar jag köpte, och 4 fantomtetror på köpet :banana:
Så det blev koppartetror, glödbandstetror och fjärilar:love:
Koppade in dem när jag kom hem. Är ensam hemma i helgen, päronen har åkt ner till syrran.
Slocknade på soffan efter lunch, sov där nog 2 timmar.
Sedan har jag gjort vb hos corys yngel. Där var det bara en vid liv:cry:, men byttan har nog stått för varmt bredvid ett kar. Så nu står byttan på golvet tvs. Flyttade över de nya äggen dit. Och nu är de igång och leker igen, mina albinos:meh::cautious:
Har tömt och städat ur ett kar. I morgon em ska jag sätta igång det, med soil för räkor. Ska få hem fina räkor i nästa vecka, som INTE min ex kompis ska få ta:devil:
Firrarna ska nu få lite lördagsgodis = räkmix och mygglarver.
Sedan blir det natta zooet, kvällsfika och dumburken. Så mkt bättre börjar idag:love:
Sedan gå och sova, ska upp 5 i morgon med
Glödbandstetror var ju lite intressanta, vi är lite inne på kardinaltetror men tvekar eftersom de sägs vara så vansinnigt känsliga för sjukdomar. Iof kanske alla tetrafiskar är det då
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
779
· Visningar
40 796
Senast: Enya
·
Tjatter Finns det några kedjor där personalen kan göra 20tals make up? Typ Kicks, Lyxx etc? Ev att det blir något sådant partaj framöver och jag...
Svar
0
· Visningar
184
Senast: Rie
·
Mat Kan inte va enda som sug på grytor nu till hösten? :d 🍂 Jag gör ofantligt lite grytor, typ bara Kalops. :rofl: Så känner behöver...
2
Svar
28
· Visningar
1 582
Senast: Linta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Airtags, selar etc
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp