Vad gör vi nu då? XCIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har inget frukostbröd.. Och inte tid att baka något.. den lilla pajbiten från igår hade maken ätit upp i gårkväll. :meh:
Nachos till frukost?
Idag ska hingstarna byta hage och lösfriftsstona kommer. Lär bli en del spring i hagarna idag Mao.
 
Jag har inget frukostbröd.. Och inte tid att baka något.. den lilla pajbiten från igår hade maken ätit upp i gårkväll. :meh:
Nachos till frukost?
Idag ska hingstarna byta hage och lösfriftsstona kommer. Lär bli en del spring i hagarna idag Mao.
Inte ens några minuter att slänga ihop scones? Det går ju på ca 20 minuter inklusive tid i ugnen :) ! Och det är ju så GOTT :d !!
 
Tittade på ett tv-program om Dakarrallyt, hamnade sedan att titta på foton och blev så sjukt fotosugen! Jag vill, vill, vill fotografera något. Men jag vet inte vad och inte hur det ska gå till. Här ute är allt grått och tråkigt och höstlöven håller på att falla ner på marken. Jag vill fotografera någonting i fin natur men har varken fin natur eller.. något. Blöh!
 
Herregud.
Började slötitta på Stacey Dooley-kvinnomisshandlarna för att smälta maten.
Orkar bara titta korta stundeer i taget. Det är så vidrigt.
Handlar om kvinnomisshandel i Storbritannien.
 
Hm. Lätt tilltäppta luftvägar eller söndertrasad hals? Jag har ingen lust att dra på mig någon långdragen rethosta men fria luftvägar har man ju hört är något man bör prioritera :cautious:
 
Myseldar lite
Katten är lycklig
Varmt o gott att sova framför kaminen
IMG_20181021_125253.jpg
 
Har tvättat, slängt saker på återvinningen och nu håller jag på att baka chokladcupcakes med hallonfrosting (sur på hallonen som jag fick passera genom TVÅ olika silar för att bli av med kärnorna :mad:). MUMS :d ! Hoppas att det blir uppskattat på jobbmötet imorgon också - min tur att ha med mig fika :) .
 
Sitter i fåtöljen och är lite ledsen. Över jobbet, eller snarare brist på besked om detsamma. Både uppsägningen och de nya jag sökt. Jag vill bara ha besked nu!

Får lugna nerverna med en kopp lakritste och lite symaskin.
 
Inte ens några minuter att slänga ihop scones? Det går ju på ca 20 minuter inklusive tid i ugnen :) ! Och det är ju så GOTT :d !!
Nä, hade tänkt 20- 30 min för frukost. Och det blir disk och kladd. Hade inte mjölk heller.
Men gott är det! Finns goda glutenfria på havremjöl jag brukar göra.
 
Har varit ute hela helgen och spritt ut ca 40 ton matjord över vår bergochdalbanegräsmatta. Trött och sleten och godissugen sitter jag i soffan med ett barn som däckat i mun famn. Blir rester till middagen idag.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Är otroligt dålig på detta o aldrig sålt eller köpt bostad innan. (en gång bara såklart på nuvarande bostad) Kan ngn reda ut mina...
2
Svar
20
· Visningar
525
Senast: gullviva
·
Svar
1 115
· Visningar
60 655
Senast: sweep
·
Tjatter Finns det några kedjor där personalen kan göra 20tals make up? Typ Kicks, Lyxx etc? Ev att det blir något sådant partaj framöver och jag...
Svar
0
· Visningar
194
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Guldfasanerna
  • Flämtningar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp