Vad gör vi nu då? XCIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hade gärna varit på reastaurang just nu eller bara hängt hos nån. Men nehej ännu en lördagkväll framför nån film jag tittar på lite halvhjärtat :meh:
Har precis hällt upp ett glas rött. Det är nog bra mot förkyldningen om inte annat.

Edit: allt smakar verkligen illa till och med mitt vardagsfavoritvin, smaklökarna måste åkt till Bahamas eller nått :arghh:
 
Efter att ha spårat bibeln från Arboga till Skåne, så sitter jag nu och funderar på hur jag ska "attackera" en riktigt bra DNA-träff som tyvärr har ett väldigt, väldigt magert släktträd. Inte mycket att jämföra med där alltså.... En del löser korsord för att hålla igång hjärnan - jag släktforskar ;) :D !!
 
Samma nummer har ringt fyra gånger sent lördagkväll. Inget uppföljande sms eller röstmeddelande. Numrer tillhör, enligt Eniro, en för mig okänd person. Jag kan inte låta bli att tycka det är smått obehagligt :crazy:
 
Kan inte sova. Lika bra att gå upp och sätta mig med stickningen eller nåt. Fattar inte varför jag vaknar så ohemult tidigt!
 
Glödbandstetror var ju lite intressanta, vi är lite inne på kardinaltetror men tvekar eftersom de sägs vara så vansinnigt känsliga för sjukdomar. Iof kanske alla tetrafiskar är det då
Ok. De är fina
En så länge har jag inte haft några sjukdomar hosmina tetror
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
788
· Visningar
41 355
Tjatter Finns det några kedjor där personalen kan göra 20tals make up? Typ Kicks, Lyxx etc? Ev att det blir något sådant partaj framöver och jag...
Svar
0
· Visningar
184
Senast: Rie
·
Mat Kan inte va enda som sug på grytor nu till hösten? :d 🍂 Jag gör ofantligt lite grytor, typ bara Kalops. :rofl: Så känner behöver...
2
Svar
28
· Visningar
1 583
Senast: Linta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp