Vad gör vi nu då? XCIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tyckte ocksa att de kunde "skylla sig sjalva" till viss del, tills jag traffade ett pensionerat par som satsade hela sin livs besparingar pa en scam. De forstod helt enkelt inte alls hur latt det ar att utge sig for att vara nagon annan an den man ar via internet. De var gamla nog att tro pa sanning och integritet ... och blev rejalt snuvade. :(
Min mamma och pappa hade lätt blivit blåsta. Då de hörde dåligt och trodde på det mesta
Tele2 sålde ett mobilt bredband til mamma
Hon hade inte ens en dator, men hon visste ju inte vad det var.
 
nä, dags för de vanliga kvällsrutinerna = natta zooet, kvällsfika, dumburken och hasa sig i sängen
Upp 5 igen i morgon:wtf:
 
Varit en ganska intensiv dag. Sen varit i Stockholm på ett ärende och känns som om jag måste ha gps jämt numer då det byggs och jag hittar inte längre :down: och finns det något så stressande som en gps som tjatar KÖR VÄNSTER när det inte ens finns nån väg till vänster :rage:
Nu lyssnar jag på lugn musik och ska ut om ett tag för kvällssysslor.
 
Tittar på diabetesgalan men känner inte igen mig. Tur att det finns tycker det är jättebra men kan inte relatera.

Jobbar lite vid sidan om och är på allmänt dåligt humör
 
Du skulle se inflödet av lurade människor till polisens bedrägerirotlar, och ta del av alla sätt de blivit snuvade på. Eller, det är nog bättre att du inte ser det. Det här framstår ju som relativt övertygande i jämförelse med mycket annat som ändå vunnit framgång för bedragarna. :crazy:
:rofl: :cry:
 
Perfekt m stora ytor inne och liten hund. Del av dagens aktivering har skett inomhus i full kareta. Kul iom att hon enligt förra ägare inte lekte med folk. Hon startar upp själv och ber om lek. Idag blev hon så exhalterade att när hon av misstag bet mig gjorde det riktigt ont. :laugh:
7A08F927-1DF2-4B21-A941-A996079145CA.jpeg
 
Jaha. Jag ska på intervju för ett jobb jag inte vill ha. Det är ju bra :up: Får jag jobbet blir jag förstås glad att ha ett jobb, men jag vill inte ha just det jobbet. Inget ont om städerskor, har jobbat som det förr, min mor är städerska och min man var det när vi träffades (jag också för den delen). Men det är inget intelligent jobb som kräver mina 6 år på universitet..
Äsch, jag har inte fått det än och vill jag ha det måste jag jobba lite på min attityd. Kom igen nu, Sthu, skärp dig!
Detta får mig att tänka på en gammal granne, han skulle också till en arbetsintervju (genom arbetsförmedlingen) till ett jobb han inte ville ha - i en verkstad. När han var där pratade de som vanligt och på slutet erbjöd de sig att visa honom verkstaden och lite annat vilket han tackade ja till. Väl inne i verkstaden sa han kommentarer som "men oj, vad smutsigt det är här" och "men usch, vad är det som låter så mycket?" och liknande. De bad även honom svetsa ihop två saker för att se om han kunde det, det var ett krav att kunna svetsa, och eftersom han inte ville ha jobbet gjorde han sitt absolut sämsta. Enligt honom själv såg det ut som någon form av fågelbajs. Företaget ville inte anställa honom :angel:
 
Vaknade av att det var möss som knaprade på vinden :cautious: Ja, jag måste vara lättväckt och mössen var högljudda. För första gången sen vi flyttade hit har jag hört möss!

Nu när jag ändå är uppe kan jag lika gärna göra lite nytta.
 
Sitter på jobbet, underhållt liten hund så nu har fröken somnat i mitt knä och jag borde ta tag i jobbet.

lyssnar även på ljudbok. Isfolket har inte läst innan tänkte ge det en chans
 
MORR

Lämnade in bilen på service. Det är dags att byta kamrem också. 16 jävla tusenlappar kommer det att kosta. Kul...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
790
· Visningar
41 590
Senast: Rosett
·
Tjatter Finns det några kedjor där personalen kan göra 20tals make up? Typ Kicks, Lyxx etc? Ev att det blir något sådant partaj framöver och jag...
Svar
0
· Visningar
184
Senast: Rie
·
Mat Kan inte va enda som sug på grytor nu till hösten? :d 🍂 Jag gör ofantligt lite grytor, typ bara Kalops. :rofl: Så känner behöver...
2
Svar
28
· Visningar
1 583
Senast: Linta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp