Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Nu kör vi! del XLVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nog för jag inte gillar när folk är försenade men helt okej om man hör av sig.
Idag blir det tvärtom :nailbiting: och vips vad fusk det blev här:o
Katastrofen på köksbordet äsch! riv ihop och kasta in i städskåpet. Där glor väl ingen?
Töm diskbänken, in i diskmaskin även om det inte ska gå där i en del sen, stäng luckan såå fint det blev.
Vardagsrummet ganska kört redan men kan ju öppna balkongdörren och få in luft.
Sovrummet, privat! stäng dörren!
Badrummet, stolen bara i med medel och låt stå några minuter, torka handfatet och vispa runt i stolen snabbt,putsa av kranen, en blank kran gör ett helt badrum?
Byta till nya handdukar, fräscht och fint.
Ta en fuktig trasa med såpa och kladda ner alla element så luktar det lite fräschare, duger!
Skaka av dörrmattan, första intrycket är viktigt.
Jag själv, jo men en borste genom håret och ett lager mascara det blir ju fin fint och lite jeans lyfter ju vilken söndag som helst.

Och nu fick jag info att det blir lite försenat så viktigaste detaljen kvar, hämta kaffe ;)

/hallonsaft som kommer le stort och vara trevlig så blir det nog bra, trevlig nja jag? så gott jag kan.
 
400 meter. :banana:
Jag har simmat. För första gången på flera år. Jag har varit för sjuk och för att klara det men idag tog jag mig iväg och simmade.
Skönt. Jag har simmat flera dagar i veckan i många år men sedan blev jag för dålig och har hållit upp i ett par år. 400 meter kändes lagom efter så långt uppehåll. Få se när jag lyckas komma upp till mina tidigare 1700 meter igen.
(inte blev det sämre av att min kommun ger 30 gratisbad till sina anställda. Det gäller även mig som jobbar timmar lite då och då)
 
Diskat igen. Och även torkat av bänken i köket och spisfläkten. Skulle behöva ta tag i kaoset i resten av lägenheten också.. Varför är det Ingen eller Någon som stökar ner så väldigt :cautious:
 
Fortsatt feber idag :wtf:. Kom i alla fall iväg på den planerade träningen med labben men sen har jag sovit i soffan efter det.
 
Min förkylning har gjort att jag inte varit den roligaste lekledaren för valpen idag!:crazy::meh:
Men det är tur att han gillar mig ändå!:D
 
Väntar på att bönglassen ska bli klar :love: hoppas verkligen att den är lika god som den jag köpte i Kina:d

Den som väntar på nått gott väntar alltid för länge:angel:
 
Köpte sushi på min favorithak som äntligen öppnat igen efter vattenskada:

16464445_792188967579935_5646130115734667264_n.jpg


Nu dricker jag vin och packar lite smått. Kommunicerar med mitt resesällskap på messenger så att vi inte tar med onödiga saker (reser med handbagage).
Vädret ser ju lovande ut!

http://www.yr.no/sted/Jamaica/Westmoreland/Negril/langtidsvarsel.html
 
Nu är det bara duschen kvar innan jag gjort allt jag hade tänkt den här dagen. Synd bara att det är måndag imorgon.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Vet att ämnet varit uppe förut men nu kör vi en ny tråd. Ni som har hundträningsrum hemma, hur stort är det? Vad har ni i rummet? Vad...
Svar
10
· Visningar
704
Senast: hastflicka
·
Fordon När leasingen min bil går ut är planen att jag och sambon ska köpa en bil gemensamt. Nu har vi varsin men eftersom han har företagsbil...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
5 027
Senast: MiniLi
·
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
23
· Visningar
1 311
Senast: Bison
·
Kropp & Själ Jag tänkte att det kunde vara bra med en tråd där vi postar småsaker i livet som ger oss glädje, små guldkorn som gör att mörkret inte...
17 18 19
Svar
374
· Visningar
14 007
Senast: Tranan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Betäckningar 2023 och föl 2024
  • Elitloppet – en gång om året!
  • Börja rida

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp