Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Nu kör vi! del XLVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Du har ju kontaktinfo till min naprapat ;) Han är bara underbar :love: och är ju ofta på kliniken i Borlänge :)
Jo jag vet, gäller ju bara att ta sig tid och råd att boka en tid :p Jag är ganska säker att jag behöver några vändor ganska tight inpå varandra :banghead:

kl
Yay för att vakna med mensverk OCH huvudvärk :wtf: Tagit en gigantisk tablett nu (1 grams paracetamol) så hoppas det hjälper. Ska försöka sova en stund till. Ska få mat ikväll hos mamma, potatisgratäng och tjälknöl :d imorgon kotlett his mormor å på tisdag tacos med mamma, skönt att inte behöva ordna mat på tre dagar :rofl:
 
Blä, grannen lyssnar på SKITHÖG musik. Hade varit lugnt om vederbörande inte hade lyssnat på Avril Lavigne och liknande musik!:crazy::arghh::wtf:
 
@Trott gillade bara att du sli8pper fixa mat flera dagar, resten gillas inte alls.

Jag funderar på om jag ska ta ett kort snabbt ryck och röja lite innan det kommer folk hit eller om jag ska duscha, bägge hinner jag inte.
 
Inne på en snabbkaffe, håller på att "göra om" sadelkammaren... :angel::p
UT med nästan allt där inne för att kunna flytta ut det gamla skrivbordet (symaskinsbordet) - IN med ett nytt skrivbord (aka flashigt höj o sänkbart hörnskrivbord :up:) modell större som ska vara både symaskinsbord och pysselbord.
Nu ska jag bara IN med alla grejorna igen :crazy:
Sadelkammaren ska bli en kombo sadelkammare/pysselstuga istället, nu när jag håller på att rensa ut allt jag inte har behov att längre eftersom jag inte kommer att skaffa någon mer häst efter den jag har nu... :angel:
 
Fått i ordning en hel del här hemma :) Har dock dammsugning av ovan- och nedanvåningen kvar. Avskyr att dammsuga, drar mig verkligen från att göra det :angel:
 
Jobbet har gått bra och snabbt idag! Hann till och med till poolen innan den stängde :)

Däremot har det nu runnit grönt snor ur näsan sedan början på December, det började när jag landade i Sverige och jag trodde det var den torra luften men trotts att det dagliga näsblodet slutade efter två dagar tillbaka har snoret fortsatt i samma mängd :( Börjar förlora hoppet på att det ska sluta.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Vet att ämnet varit uppe förut men nu kör vi en ny tråd. Ni som har hundträningsrum hemma, hur stort är det? Vad har ni i rummet? Vad...
Svar
10
· Visningar
727
Senast: hastflicka
·
Fordon När leasingen min bil går ut är planen att jag och sambon ska köpa en bil gemensamt. Nu har vi varsin men eftersom han har företagsbil...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
5 333
Senast: MiniLi
·
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
23
· Visningar
1 415
Senast: Bison
·
Kropp & Själ Jag tänkte att det kunde vara bra med en tråd där vi postar småsaker i livet som ger oss glädje, små guldkorn som gör att mörkret inte...
20 21 22
Svar
423
· Visningar
16 531
Senast: Tranan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp